23 March 2011

mereka sudah setapak kedepan, aku??


aippp aipppp~ selamat pagi buta semua!


oit2 . kenapa korang tak tido lg nie?? nk jd burung antu mcm aku kah?? haha . adeh, aku ni mmg jenis tido lewat . nk tido awal sangatlah payah . ade je mende nk buat . siang lak tido jer keje tu yang mlm tak leh nk tido . aissshh~


wokeh, merujuk pada tajuk entri diatas . agak2 korang la, korang paham tak apa maksud tersirat kat tajuk tu??? cube teka, sapa dpt jwb, aku bagi 50 sen! cepat2! aku kira eh ..
.
.
.
1
.
.
.
2
.
.
.
3
.
.
.

hah! lambat lah korang ni . takpelah, meh aku cite cikit


petang tadi, aku de dpt msg dari seorang kawan . beliau tak de ribut, takde taufan, tibe2 ajak aku teman beliau cari barang tunang . OMG! terkejot eden ni ha . tak sangka beliau sudah mahu bertunang . tarikh nya jugak dh semakin hampir . aku hepi dgr berita gembira tu . gembira utk beliau dan bakal tunang beliau . tapi..... dlm masa yang sama, hati aku de terdetik perasaan jelosss . haiiih~sapa tak jeles kan, orang suma dah sibuk fikir tuk step seterusnya dlm perhubungan . tapi aku?? =.="

greenscarfemoticon

tadi bincang2 la gak dgn beliau, dan lg sorang mmber yang dh nk berkawin bulan 5 ni . mintak mmber tu bagi pendapat utk beliau yang nk bertunang tu . segala aspek kene pikir . baju lah, pelamin lah, hantaran lah . macam2 kene fikir . masa semakin suntuk . ade la gak buat surfing2 kat tenet sikit mana2 yang sediakan pakej2 pertunangan yang berbaloi . aiihhh~ tibe2 rase excited lak kan . hehe . so, mebi dlm next week dh mula teman beliau utk cari barang2 yang die dah listkan . supaya senang nk dihantar ke kampung utk proses penggubahsuaian . huhu .

ok . skang, korang dh tau tak pe kaitan dgn tajuk entri aku arini?? huhu . YA!! mereka telah melangkah setapak ke depan [bertunang] . tinggal lg setapak jer diorang dah nak akhiri zaman bujang . bunyik mcm seronok jer kn??? haha . kite yang dgr mmg rasa seronok, tp.... sebenarnya, mcm2 yang dorang kene fikir . yang penting tidak melebihi dari baget yang telah disepakati . huhu .


greenscarfemoticon*bestnyeee kan*


bila pulak turn aku ek?? hmmmm~ masih wondering2 gak ni . atau mungkin en.chubby belum fikir ke arah tu lagi kot . atau mungkin beliau belum bersedia lg . harap2 takde la en.chubby betul2 nk kawen umo 30 tu . tamo tamo!!

greenscarfemoticon

tapi apa pun, aku tumpang gembira diatas berita yang menggembirakan tu . hopefully segalanya berjalan dgn lancar . harap2 lah . tak sabar nk hadirkan diri utk majlis yang bahagia tu . harap2 jugak en.chubby sudi laaa bawak aku ke majlis tu nanti . tp for sure la en.chubby pegi . huhu .

bila 2 hati menjadi satu






p/s : en.chubby! kita bila lagi??? cepat-cepatlah cikit sayang .greenscarfemoticon



2 komen anda:

Post a Comment