29 March 2011

aku mengalami "split emotional"

Assalamualaikum semua pembaca2 yang setia mahupun tak setia . yang dah follow dan yang telah unfollow balek . haha .

erm..sorry sebab dah lama tak update . mood lately kurang baik . asek merudum jer . ni br nk ok cikit . haiiisshh~ susah btul klo mood kurang ni . rasa nk buat apa2 pun tak boleh . even nk mandi pun rasa malas gila . haha .*tp takde la smpai tak mandi ye!*




kenapa mood asek tade jer??? huhu . macam2 hal la . tak lain tak bukan mestilah gaduh2 manje ngan en.chubby . warghhh! gado2 manje?? waklu! tu gado2 cm dh tak manja dah tuh beb . haha . entah lah . bila gaduh jer ngan en.chubby, seharian aku akan jadi takde mood . takde mood nk bercakap, takde mood nk makan, takde mood nk buat apa-apa . asek terbaring, menangis . huh~ sooo gedik kan?? adeh, tp nk buat camane, sebab kekuatan tu hilang . hati pulak memang dah terlalu rapuh . haiiishhh~

bila en.chubby merajuk or marah . hati aku lak rasa tak tenteram . mesej tak reply, call tak berangkat . arghhhhh~terseksa tau rasanya bila macam tu . ye! mungkin malam tu, salah aku . tapi ....... kenapa merajuknya sampai mcmtu sekali?? iskkk~ dah laaa en.chubby keesokkannya dah nk balek perak . bertambah2 sedih plus kosong lah aku . kat cini pun aku de sapa jer . memanglah family tu ada . tapi takkan aku nak bermanja2 or nk mengada-ngada dengan dorang sangat . yelah . nk bagi dorang tumpu pada adik-adik pulak . tu sebabnya, bila en.chubby nk balek perak tu, aku rasa macam lonely, kosong . tapi aku tau, aku takleh halang sebab dia pun ada family dia jugak kat sana . errrrmmmm~



Seharian aku moody . nangis . kesian qusya, aku tak layan pun die sangat . sorryyy tau chey . aku bukan tanak layan ko, tapi hati tengah gundah gulana . huhu . oh . sepanjang hari tu aku buat sesi pujuk memujuk en.chubby . Alhamdulillah, die reply mesej aku . walaupun mula-mula agak dingin . agak lama gak bermesej-mesej dgn beliau . adela sampai kul 2 pagi . mata gile mengantuk, tapi hati dah kembali pulih . huhu


keesokkan hari nya, boleh lak kn dpt mesej :

"b nak pegi pwtc jap"

errrr~ terkejot aku . stahu aku pwtc tu kat KL, bukan kat PERAK! . beliau ada kat sini??? arghhh~ suka . suka . suka! rupanya malam td dia dah balek ke cini semula . then, kata nk balek keesokkan hari nya *isnin* . terasa cam kecewa semula . errrrghhh~ sebab, nk jumpe beliau . ermmm . tanye punya tanya pagi tu, siap kata da balek da . da nk sampai umah dah . haiih~ pasrah gile aku . datang sini tak bgtau, balek sana pun tak bgtau dulu . iskkkk~ sedih2 . pastu tiba-tiba, masa aku tengah busy bukak akaun Affin bank kat MSU :

"b nak pinjam laptop kejap boleh tak?"

errr~ terkejot lg sekali . aiiii~ halimunan ke hapa en.chubby ni? kejap kat perak, kejap kat shah alam . huhu . ok, dh tau, beliau ada kat shah alam lg . sabar jer laaa td cakap da sampai perak . suke sangat main teka teki dengan aku kn . isk2~ saja tau buat aku sedih . suke betul sakat aku .


settle semua-semua menda kat MSU, register LI semua . then baru balek . amek lappy kesayangan tu, utk bagi kat en.chubby . die nk guna utk isi borang SPA . huhu . aku duk la tanya :


" cari kat ne? SPA perak ke yang?"

"haah"

"carilah kat sini jugak . eh eh eh?"

"tengoklah macammana"

"yeeee . kalo dpt sini takla jauh-jauh lagi"

"iyelah . lagipun malas nk cari keje jauh-jauh"

"yesssssssss!!"



gembira! huhu~harap2 en.chubby dpt keje kat sini jer . jauh2 leceyh laaa . en.chubby pun tau aku takleh nk berjauhan dgn die . payah . oh mungkin aku manja sgt dh kot dgn beliau~ *ok, sila muntah*


ok . tu dia update aku pasal kenapa dah lama tak update . bosan baca? meluat? menyampah? alaaa . tak nak baca pun takpe . sebab ini kisah hidup aku . korang pun macam la tak pernah bercinta kan??? haha . kalo nk termuntah ke, pastikan anda berdekatan dgn toilet . nnt senang nk muntah . haha .




ok lah . thanks sebab sudi buang masa kat belog saya nie .


btw, ada ke "split emotional"??? haha . main tibai jer . buat2 faham je la ek korg . aku sbnrnya nk ckp yang aku mengalami perubahan mood . mood bercampur baur . hihihi~







p/s : sayang . tamo la jauh2 ea . plisss~



0 komen anda:

Post a Comment