18 March 2011

BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL

nak joinnnn!! tapi lambat cikit . boleh la ye abg ben . plisss~ saya taip dgn sepantas kilat ni .






Anda pernah jatuh cinta? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta? kerana fizikal atau keperibadiannya?


YA . saya pernah jatuh cinta, dan masih jatuh cinta lagi . saya jatuh cinta dgn beliau sebab keperibadiannya . ada sesuatu didlm diri beliau yang saya tertarik . bukan cuma sebab fizikal .



Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup? kenapa?

Not really . sebab kalau fizikal jer baik, tp peribadi cam hampeh . tak guna jugak kn? so, biarlah pasangan hidup tu seorg yg sedap mata memandang . tak perlu ensem sgt, tak buruk sgt . org kata, sesuai .



Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik? kenapa?

wahh . soalan mengancam btul lah . hmmm . kalau saya, saya suke bahagian dada . dada yg bidang . itu buat beliau nmpk sexy *errrr~blush2*. dan dada bidang mcm syiokk jer utk landing kepala kat citu . ekeke~



Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' . apakah anda setuju?


tak jugak. mungkin berisi adelah disebabkan wife die masak sedap2 utk dia . but then, mungkin jugak berisi disebabkan genetic !



Setujukah, lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik? jelaskan pilihan jawapan anda .

bagi saya, tak semua org mcmtu . tp zaman sekarang, kelihatannya macam tu lah



Beri contoh LELAKI IDAMAN (bagi perempuan) dan PEREMPUAN IDAMAN (bagi lelaki) . sila jelaskan pilihan anda . kenapa anda pilih 'si dia' .

hurrmm~laki idaman saya nk mcm FAHRIN AHMAD . boleh? hehe~ sbb beliau tu macam lelaki melayu terakhir . badan dah laa sasa . tinggi pun tinggi . ensem pun ensem . haha



Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang?

Yuppps! puashati . sangat2 suka!



Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri?

Not really . still rasa ada kekurangan . nak gemuk cikit .



Perlukah seseorang wanita/ lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya?

Not really . sebab, die kenalah terima dgn seadanya . berubah kerana diri sendiri bukan sebab org lain . org lain tu hanya boleh memberikan sokongan je . kalau bg saya, tak kisah beliau tu gemuk ker, kurus ke . saya terima seadanya .



Zaman sekarang ini, terlalu banyak produk menguruskan badan . apakah anda rasa ianya benar-benar mujarab? ada bukti? hehehe .

errrr~ saya sbnrnya tak percaya dgn product2 kurus ni . kalau nk kurus, cukuplah jaga pemakanan dan rajin2kan excercise . tak perlu amek pil2 kurus ni . sumtimes, bukan buat kurus, tp buat kite sakit pulak . boleh jugak sebabkan penyakit lain cthnye kidney failure . baik jgn amek pil2 kurus ni .




ok . finish

*harap diterima lagi*





0 komen anda:

Post a Comment