29 March 2011

mari sama-sama buli adek !!

hari berada kat rumah adelah hari yang mungkin juga heaven . wah! mengapa?? hehe~ firstly, sapa ade adek?? angkat tangan anda! bagus . kalau anda ada adek, jom sama-sama buli adek!! muahahaha~ lol~


jahat tak? jahat tak?? alaaa~bukan selalu nak buli adek ni . almaklumla, aku ni jarang balek umah family . tapi bila balek, sesi membuli pun bermula . haha! mesti adek aku rasa disaster giler kan bile aku balek jer, kene buli . asal kene buli jer, aku balek . hahaha .


"adek!!! amekkan tu kejap"

"adek!!! tolong basuh pinggan and kemas dapor!"

"adek!!! tolong angkat kain"

"adek!!! masak nasik, pastu gorengkan telur jap . nanti akak masak"

"adek!! sapu smpah . akk mop"


haaaa~see . ini lah yang syoknye bila ada adek perempuan . best untuk dibuli . haha . alaaa . bukan sengaja nk buli . cuma nak mengajar sikit . supaya, tak la pemalas jer . kecik2 dah kene ajar masak . atleast la, masak nasik dan telur . kalau tak, nanti sampai ke besar tak pandai nk buat kerja umah . haha . mak? cuma melihat je beliau dibuli . ekeke~ kadang2 adek tarik muka, tapi nak buat camana kan, bila aku balek, aku lah yang BERKUASA!! muahahaha~ *gelak dgn nada evil*


walaupun aku suka buli budak gemok ni, tapi aku takde la sekejam mana . contoh nya, kalau aku suh die sapu sampah, aku akan mop lantai . kalau aku suh die bersihkan dapur, aku akan bersihkan bahagian rumah yang lain . macam tu jugak, kalau aku suh die masak nasi or potong bawang ke, aku akan masakkan makanan . tak kejam kan? see . aku baikkkkk tau *puji diri sndiri* hahaha~



0 komen anda:

Post a Comment