24 March 2011

are you OK sayang??





selamat petang semua!!


apa agenda korang hari ni ?? huhu . aku tadi dgn rumate aku kitrg pegi membeli belah kat giant, pastu kitrg pegi jual botol2 plastik yang melambak2 kat umah ni . pestime woooo aku pi jual brg recycle . haha . dapatlah RM2 tadi . murah giles! tapi takpe, asal kan dapat la duit . haha . esok nk pegi lagi, nk jual buku tak gune dh . mesti timbang dpt lagi banyak berbanding botol2 plastik td tu . huhu . dah semak sgt kat umah ni dgn barang2 yang nk dibuang . dari dibuang, bek aku anta recyle . ade la gak faedahnya . hehe .

orangeemoticon orangeemoticon

oh, berbalik pada tajuk . korang msti tertanya2 kn, kenapa tajuk tu mcmtu? huhu . Alkisahnya macamni . pagi tadi, tgh sedap2 bermimpi2 indah, tiba-tiba :


"oh owww . special delivery . awwww awwww awwww . hehehehe"


ha, tu bunyi msg enpon aku . comel kn?? haha . di sebabkan kecomelan bunyi msg enpon aku tu laaa mimpi2 indah aku tu dah ilang . demmm! pastu terus aku tgk msg sapa la yang bg pagi2 buta tu . tgk2 msg dr en.chubby . errrr~ "tak tido kah beliau? awl gile bgn" . dgn mata terpisat2 aku tgk jam, br menunjukkan pukul 6 pagi . errrrkkk~ then, terus bukak msg . terkejot . msg berbunyi camni :


"B ingt nk balik kg esok . ayah da bising suh balik . da mls nk dgr . g cari keje cepat2 nnt boleh tunang"



erkk~ buntang mata aku baca msg tu orangeemoticon. dari ngantuk gile, trus jd tak ngantuk orangeemoticon. aku baca berulang2 kali . fikiran aku melayang2 penuh dgn persoalan . "b ni, sehat ke tak ni tibe2 bg msg cmtu?", "b ni knp?", "betulke pe yg aku baca ni" . haha . en.chubby dh la before ni kalau aku nk bincang2 pasal mende2 cmni, msti die cm taknak layan aku je . tapi ni, tibe2 lak . mungkin en.chubby dh fikirkan mende ni kot, klo tak, takkan en.chubby simply je nk suh aku cari keje cepat2 pastu nk tunang . terkejut bercampur gembira . bercampur sedih . aaaaa! tatau knp, tibe2 air mata aku mengalir laju je . mungkin salah satu sebab, en.chubby dah nk balek perak terus . pasni, dh tak boleh jumpe en.chubby lagi . pasni, dh jauh dari en.chubby . rasa cm tak sedia lg nk jauh2 dari en.chubby . emmmmm~ sedihnya....

orangeemoticon
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


orangeemoticon

tibe2 rindu si kecik adam ni . dah besar die . rinduuuuu~






p/s : nnt syg cari keje ea b . tapi kene tunggu syg habis praktikal dulu . b tunggu syg ye~ orangeemoticonorangeemoticon



0 komen anda:

Post a Comment