15 March 2011

cicak TOKEK???!!



ima : ko pernah tak dengar pasal ade sejenis cicak boleh sembuhkan HIV ?
aku : errkk? ada ke?
ima : ada! nama cicak tu cicak tokek .
aku : hah?? apesal aku xpnh pun dengar nama cicak camtu?? siyes ker beb?
ima : haah . dh kua paper pun . org ckp air liur cicak tu boleh sembuhkan HIV .
aku : errrrrrkkkk~
*tak pecaya + baru tahu berita*


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




whatttt??!!!!

CICAK TOKEK???
cicak spesis pe tu weyhh?? dh mcm tongkek dh aku dgr . *tongkek tu klo tak silap aku montot, yeke?* ermm~ gile lah . meh aku tunjuk rupa cicak tu camane .

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

taaaaarraaaaaaaaaaa!!



errrk! geli siottt . dah laa cicak! erkkk~ aku seorang yg bencikan cicak, mmg tak suke bile tgk cicak . meremang bulu roma den! nk lagi bdn cam menggerutu2 cmtu . arrrghhh! *sori, ter'emo' lebih lak* huhu . tak suke cicak sebab byk sejarah dgn cicak before nie . aaaa!

cicak ni harga dia, makaihhh! boleh capai puluhan ribu . ade jugak yg sanggup nk beli smpai sejuta harganya . demn! ada ke org sggup nak beli semahal tu?? hmmm~yg aku pelik tu, dh de kajian ke pasal air liur cicak ni yg dikatakan . kalau lah betul yang air liur cicak tu boleh sembuhkan HIV, perghhh~kesian laaa cicak tu, abes air liur die . errrkk~tp kan, byk ke air liur cicak ni smpai boleh nk buat ubat?? hmmm~




huhu . apa2 pun, ini satu penemuan baru . agak menarik jugak . yelah, HIV ni bukan boleh cure pun . HIV will remain in body whole life . so, IF laaa cicak ni boleh bantu pesakit2 AIDS ni . syukur alhamdulillah . cicak yg xcomel dan buruk ni mungkin akan mengubah sesuatu . huhu . yg buruk2 ni jugak yang berguna . itulah kebesaran kuasa ALLAH . cuma kita saja yg perlu mencari dan membongkar kekuasaan ALLAH .










sumber yang boleh dipercayai : UTUSAN

0 komen anda:

Post a Comment