14 March 2011

berakhir sudah kisah itu

Assalamualaikum semua!

sebelum aku nk memulakan bicara . eh, sebelum aku nk mulakan penulisan hari ni, benarkan aku utk mengatakan sesuatu . boleh kn??

.
.
.
.
.
.
.
.

YESSSSS!!!!
.
.
.
.
.
.
YAAAHHHHOOOOOO!!
.
.
.
.
.
.
YIPPPPPPPIEEEE!!


meh joget2 dgn aku sama2


ahaha! nmpak hepi sungguh kn?? uiisshhh, mestilaaa! korang nk tau tak knp?? haaaa~meh aku bgtau . aku dah habes exammmmm beb!! exam terakhir utk degree ni . fuhhh! 3 tahun menunggu, akhirnya ..... berakhir sudah penantian ini . terasa sungguh bahagia . hihi .

mcmane paper td?? errrr~haha . ok kot . tp mcm tak konfiden sgt la . sebab, soklan adelah unexpected! errrghh~boleh lak kn masok tajuk midterm tuk essay!! apa lg, menggoreng smpai jd hangus laaa aku td . perh . tgk mmber sebelah, jawab panjang gile babai, smpai mintak buku jwpan yg baru tuuuu! aku?? takde pun . tp mmg, sepanjang aku degree ni, exam, aku tak penah smpai kne mintak paper baru . ekekeke~ oiii! jgn kate aku taleh jwb sbb tu aku tak mintak paper baru ek! aku cubitttt korg nnt! huhu~ ini adelh sbb tulisan saye sgt comel . hek2 .

yesss! percutian ku bermula! lepas ni bleh laa tido tanpa rasa bersalah! dan boleh tgk tv cerita2 bersiri . yesss! sebelum aku di campak ke kelantan nnt utk praktical . huk2 .



kepada kawan2 yang belum habes exam lagi, sile teruskan exam kalian ek . jgn jeles dgn aku ek . ekeke~


pi blaja cepat! klo tak nnt kne rotan baru tau!



3 komen anda:

H Y D E said...

wah hepinya... gud luck dengan result anda nanti ye :)

latest : Pencipta Pokemon Mati Akibat Tsunami Di Jepun?

LAVENDERIES SHAYLEE said...

hyde : hehe..insyaAllah~

arep : gelak2..isk..cuak lak tuk result nnt.. =="

H Y D E said...

nak tanya... macam mana u buat entri font u ni ala2 blurrish sebab saya nampak macam ade effect blur... nampak lawa.. macam mana u buat? could u teach me miss laven?

Post a Comment