27 February 2011

sungguh menguji tahap kesabaran!

assalamualaikum dunia! lol~

waaahhh! firstime in mylife. jahit labuci beb! yeayyy! berjaya jahit labuci !!! menjahit ni mmg mmerlukan tahap kesabaran yg tinggi~ mcm kesabaran dlm bercinta lah . haha . Al-maklumlah, diri ini sgt immature dlm bab2 menjahit nie . bukan tak minat, tp tahap kemalasan ku adelah tinggi . hak2 .


harini aku habiskan jahit labuci utk pkai bj tu di wedding miss zuhaira besok petang . huhu . satu kejayaan buat diriku . hehe . jahit start dr kul 9 mlm td, smbil2 tgk cite cerekarama . kul 2.30 pg br habis jahit . demn! lama gile nk mampus! hoooiii~! *jgn nk kata aku lembab ea!* lambat kerane manik2 tu adelah sgt kecik, dan bwh bj tu adelah sgt panjang~~tp Akhirnye, dgn berkat kesabaran yg tinggi aku berjaya siapkan . walaupun lenguh2 plus saket3 dh pinggang aku plus jugak bdn rase xsehat nk demam . tp, alhamdulillah . selesai . boleh la tidur dgn aman damai~




hasil kerja tgn ku yg comel



aku de gak teringin nk belajar jahit bj kurung sndiri . teringin nk pkai bj kurung yg dijahit sndiri . mst feel die lain gile . tp, bile laaa agknye aku dpt nk blaja jahit sndiri . huhuhu . n jugak teringin nk jahit bj melayu . perrrghhh~mak aku kate, jahit bj melayu adelah sgt susah dan leceh . kene tekun . huhu . nanti klo aku reti jahit, nk jugak jahitkan bj tuk bakal hubby i nnt . huahuhua . *berangan*

sbbkan saye dh pndai jahit labuci, leh laaa korg klo nk tempah jahit labuci . ekekekeke! *berangan lgi*


ok lah . nk tdo dh . ngntuk plus mcm nk demam~~


wasalam!





0 komen anda:

Post a Comment