09 February 2011

:: 30 is toooooooo OLD !! ::



apa ada dgn tajuk entry?? mesti korg tertanye2 kan?? klo tak tnye ponnn buat2 laaa tanye! huh~no itu keluar semasa conversation bersama tersayang [coversation bisu]

seperti biasa, en.bulat msti akan memulakan sms die dgn.. "woitt" atau "woii" atau "watpe" atau juga "tido je keje"... ini la bezanye beliau dgn org lain . lol . penah ke korg dpt msg cmni dr tersyg? takde kn? haha~so, aku je sllu dpt msg sepesel cmtu . huhu .


bila dpt msg dr en.bulat, dgn sepantas kilat nyer aku reply . sbb nnt klo lambat reply, ada yg akan menyenyapkan diri . boleh sampai berminggu2 lamanye . huhu .


kemudian bermula lah conversation bisu kami seperti biasanya ....

en.bulat : woiiit...nite
aku : apsal nite? jgn la tido dlu
en.bulat : np lak?
aku : rindula . nk msg2 dulu
en.bulat : ngn2k
aku : dh mam? ble la kn syg leh dpt jumpe b lg..huhu
en.bulat : entah . dah makan tadi
aku : alaa..kua mkn pun ok . yela, b janji nk kua tgk wyg, ble laaa agaknye kn..
en.bulat : nnt kawen kite g la tgk
aku : peh! cmtu berkurun la lg br leh tgk wayang ngan b . kite kawen 26, so lg 2 tahun laa nk tunggu..errrrr~
en.bulat : umur 30 thn br kawen .
aku : agak2 laaa nk kawen umo 30 . iskkkkkkk2.


sayangggg!!!!! 30 years old is tooooooo OLD !! errrghhhhh~

nanti...nanti... muke saye dh berkedot bila naik pelamin . nanti, lambat dpt anak [possibility anak down syndrome tinggi] . huhu~ *alasan yg munasabah kn?*

errrrr~hobi beliau ialah menyakat org . termasuklah aku yg dia selalu sakat . adeh! apa taknye, ade tak korg dpt msg dr yg tersyg korg dgn "woiii" takpun dgn gelaran2 "kering" [sbb aku kurus]?? haha . seeeeee! mesti takde kn?? tapi, aku mesti gak akan reply "uiiiittt" dan spt biasa nme gelaran utk beliau "bulat" . "mucuk" . "muncett" . nmpknye beliau juga sudah pasrah dgn panggilan2 comel beliau tu . walaupun beliau akan reply "lantak la" takpun "xde maknanye" hahaha!


tapi tak kesahlaaa kn syg? asalkan awk syg sy, sy syg awk . huhu~
kami tak reti nk bermanja mcm org lain, kami kasar tak selalu lembut . hanya kami saja yg tau cara kami utk syg antara satu sama lain .



p/s :: sayang.......plisss laaa jgn pilih angka 30 tu~


0 komen anda:

Post a Comment