26 February 2011

Oh ! semangat ku sudah kembali

yeayeaaaaayyy!! *bace dgn nada gedik*
Super cute onion

haha . yes! semangat ku yg hilang dr radar tu, dh dpt di kesan semula . huhu . semangat apa?? ngeee~ mestila en.chubby ku . di hari yg muram durja ni, akhirnye diakhiri dgn gembira . *mesti korg nk ckp aku poyo kn??* huh~ tak kesah laaa korg nk kata pe, tp yg penting mlm ni aku leh tido dgn senang hati .


al-kisah, time tgh2 kuar duit, tibe2 dpt 2 miscall . dr sapa???? 2-3 kali aku tgk nme tu . mcm tak pecaye lak en.chubby call~ warrrrrrghhh! terkejot plus hepi plus tak pcy smbil otak ligat berfikir "knp b call neh?" haha .Super cute onion bleh lak kn cmtu? huhu . alaaaaa.. korg ok laaa buahati call hari2 . aku tak mcm org len . sbb beliau ni, unexpected person sikit . huhu .


setelah 2 bulan xkua sesama, tibe2 en.chubby ajak kua . heh . lagi bikin wa terkejot plus hepi gila . al-maklumlah . rindu kesumat dh .Super cute onion huhu . kua td tgk en.chubby ngn kwn2 die men futsal, then g mkn borak, br blek . hehe . *ni pun br blk sbnrnye..* ekekekeke~

Super cute onion*hepi2*Super cute onion






ok lah . nk tdo dh . ngantuk plus tekak aku sakit bangat .
tanda2 nk demam . huh~




babai semua! gudnite!



0 komen anda:

Post a Comment