25 February 2011

:: bermuram durja ::




hari ni hari bermuram durja kerrrr??? errrrr~ tp harini saye sgt sedih . rase nk nngis guling2 Super cute onion . ade byk sbb knp aku sedih arini .



pertama : Maher Zain datang mesia lg!

errrrrrghh! menciii menciii menciii~!! Maher Zain dtg mesia lg . kali ni die buat kat stadium melawati, shah alam . yg bengang nyer, die buat dkt dgn brunsfield apartment *umah sewa aku* . erghhh~

"knp tak beli tiket awal2??"

bukan tanak beli . nk beli . tp....... aku memikirkan keadaan tabung aku yg kekurangan . sbb tu aku mmbatal kan niat utk pegi konsert die . walhal dr tahun lepas lg nk pegi . tp still xdpt pegi . sedih! mungkin...... Allah nk bg yg terbaik kot . huh~ redha je la..even, keciwa .


kedua : Quraisya anak pakcik karim lupe kuarkan duit ku dr tabung ATM!

sedih . sedih . sedih . quchey melupekan aku . waaaaaaa!! *qusya, sile rase berslh skng!* huh~ nk makan, lapa . tp, duit tade . huhu . *tamo kwn qusya selama 1 hari* . tp nsib bek nana dh lik, ajak kami g giant kejap lg . tp xleh nk kuar skang sbb jalan tengah sesak dek konsert Maher Zain *giant dekat dgn stadium* . tp xpe, jap g dh leh kua duit tuk makan . huhuhu .


ketiga : harini suma org tinggal kan saye sorang2 kat umah!

walaupun aman damai, tetapi terasa sunyi . sedih! ini kerana mereka pegi melaka sbb ade lawatan *mcm lawatan sekolah2 lak* haha . bgn2 sume dh tade . qusya plak tinggalkn aku sbb die g MSU . dh laaaa lama! huh~ *tamo kwn qusya lg skali*

di sbbkan kebosanan, aku mengodek2 HTML blog ni dan menambahkan sesuatu di blog yg serabut ni . *sapa perasaan perubahan blog aku, aku bg 20 sen* huhu . sbnrnye tgh nk menyusun blog ni . huhu .


keempat : semangat saye hilang dari radar!

ermmmmmm.. mana beliau?? beliau xrindu aku ke?? tp ...... aku rindu sgt kat beliau . harini, tak msg pun aku . hmmmm.. ke, die pun tgh tunggu msg aku sbb tu die xmsg aku??? klo itu yg terjadi, tak mustahil laaa henpon aku senyap sejuta bahasa jerrr 2-3 hari ni . huh~ teros mood aku tade . tatau laa knp, bile tade msg dr en. chubby walau 1 pun, semangat tuk whole day tu, terbantut . knp?? hmmmm~ *semangat ku hilang dr radar*




0 komen anda:

Post a Comment