06 February 2011

:: paHanG ~ part 2 ::



having a wonderful holiday is enuff by doing sumthing dat make u satisfied . haha!
harini hari ke 3, saye berada di negeri Makmur . huhu . agenda, yg tergendala di hari ke2, dijalankan harini . jalan2 di pantai TC (Teluk Cempedak) dan tgk muvie .

Qusya seems very2 the excited lahhh dkt pantai tu . almaklumlah, org2 yg dh lama tak tgk pantai . nasib bek agenda lepas pegi tc tu, nk g tgk muvie, so die takleh nk berbasah2 . klo tak, aku rasa, memang dh berenang2 dh die dlm laut tu . haha! hari yg mcm nk ujan, tp tak ujan . ramai gile org . aku pun tak phm knp laaa ramai sgt manusia nk g pantai TC tu ari tu . aku ni, pening pale tgk ramai2 sgt org . rimas . dlm keramaian manusia tu aku tgk, tibe2 ade terselit pasangan pengantin yg mungkin dtg utk outdoor photoshoot, tp sian.. ramai giler org . haha .

:: sapa lg chumel?? ::

:: qusya yg excited ::


:: qusya cumel ::

:: aku yg muncet ::


lepas puas jalan2 kat tepi pantai, men2 air smpai terbasahkan seluar sikit, kitrg pun gerak semula ke mall tuk tgk muvie . kitrg tgk "The GREEN HORNET" . besttt sgtttt okeh! hehe . berbaloilah gak pegi . nnt lah aku story pasal tebuan hijau tu ek .

lepas je bis tgk muvie, kitrg terus gerak balik rumah memandangkan mak nana tggal sorg lak kat umah, tak berani nk tggalkan lama . sampai2 jer rumah around 10.40 pm . mandi2, makan, then sedia tuk tido sbb pagi2 dh nk gerak balik shah alam . huh! rasa mcm taknak balek laaaa . T___________T

taknak balek sbb .....


tak nak buat homework
tak nak g kelas
tak nak hati sakit



erghhhhhh~! knp laaaa MSU bg cuti CNY ni kejap sgt?? huuuuuu~ T_______T




0 komen anda:

Post a Comment