01 February 2011

:: mimpi ::

monink everyone!! hehe . wah . awalnye aku dh mengupdate blog . saja jer . excited kot nk story pasal ape aku mimpi smlm . haha! mimpi yg sadis, kelakar n pelik . tu bg aku la . bg korg aku tatau la kn . hehe .

alkisahnye begini ...

cite ni exceli pasal hari pertunangan . wahhh! aku ke yg nk bertunang?? haha . aku mmg excited masa tuh bila my mum said dat i will gonna be engaged dat week . time tu aku terpikir2 sapekah gerangan org itu . dlm pale otak sorg jer yg aku pikir . adekah encik Danial aku?? tapi dipikirkan semula, beliau tak de pun ckp kat aku nk bertunang ke ape ke . sbb bila ditnya, beliau senyap . then, hari2 berlalu dgn perasaan berbunga dan excited . baju dibeli, brg dibeli . dan setibanya dihari yg tunggu2, tibe2 ade sum1 ckp nk panggil pkcik yg uruskan hari pertunangan tu . yg peliknye, sejak bile lah plak aku ni duduk umah flat . dan sejak bile pertunangan tu dibuat beramai2 n org yg bukan ahli keluarga yg uruskn?? pening2 . dan yg paling terkejotnye, bila org tua tu dtg bwk cincin, ade 2 cincin yg dibawa . n bila die sebut nama sorg2, nama aku TAKDE!! yg terkejotnye, knp ada nme kwn aku "HAJAR MA'SUMMAH" . wah! Hajar tu rakan sepermainan aku dr kecik . tp pelik knp die leh msok dlm hari tu . bila nme diumumkan, sedihhhhh gile bukan kepalang, malu pun ye gak sbb bersiap bgai nk rak . kwn aku tu sndiri terkejot yg nme die diumum . lepas jer nme diumum, aku trus lari balek umah . mak pujuk .

then... aku terjaga dr tido . pheeeeewww! mimpi apakah itu?? kelakar lah pulak bile teringat blek . haha . adekah itu adelah kesan sbb tgk dh ramai sgt kwn2 aku kawen?? haiiiya! sampai termasuk2 dlm mimpi . takleh blah btul la kn . tp klo lah mende tu jd realitinya, gile babeng malu siottt! haha . nasib baik suma itu hanyalah mimpi . ekekeke~

tulah org tua2 cakap, nak tido kne basoh kaki dulu, br la tak mimpi mengarut2 cmni . tapikan aku hari2 amek wudu' b4 tido, tp knp mimpi pelik2 . btul lah mimpi tu mainan syaitan . eiiishh2 .



p/s : b, sila lah cepat2 kumpul wit, jom bertunang! hahaha! lol~



0 komen anda:

Post a Comment