23 February 2011

:: berakhir sudah keserabutan ::

Assalamualaikum semua!


fuh . fuh . fuh . tarik napas kejap, br blek dr kelas . telah berakhirnya detik2 cemas, cuak dan segala keserabutan pale otak buat minggu ni . td lab test forensic was done successfully, i hope . haha . walupun ade ingt tak ingt age estimation tuk bony2 tu ngn x-ray, tp dgn bantuan kawan2, dpt lah jugak isi2 mane yg lopong2 tu . huuuuuuu~

td dpt 'SKULL' bone . errrrrrrrrrrgh! dh la ingt2 lupe cmtu . sbb skull antara bone yg aku x expert sbb sgt byk mende yg nk kne tgk . lg2 klo nk estimate sex die . errrrghh! *sambil jerit2 "aku nk femur!!"*Super cute onion

tah pe aku merepek merapu, pandang kiri kanan . kawan2 pun ade yg ingt2 lupe . haha . *jgn story kat doc vasu tau* hehe . hasil dr pandang2 tu dpt laa jwb part skull tu . then beralih pade x-ray lak . fuh! *tarik napas lega* sbb dpt hip joint punye x-ray . alhamdulillah . senang sikit . haha . dh siap2 sume tu, ade plak oral test . demn! sorg2 kene mengadap doc . doc tnye2 pasal tulang yg kite dpt tu . cuak punye pasal, aku antara org2 yg lmbt kuar dr lab . haha . padehal sng jerrrr~~adehhhh! tp alhamdulillah . dh habis lab test forensic yg mencabar tu .Super cute onion

dh bis kelas forensic, then ade lak meeting tuk CPC . letihnye . tp jalan2 dulu tgk2 booth2 yg ade kat U-Square . tah ade event pe pun aku tatau lah . ade jual baju2, makanan2 bagai . haha . tu suma gara2 tunggu mmber2 lain bis kelas Malaysian study . dh laaa sorg2 . bosan . jgn kate aku sorg2 sbb tade kawan ek! atau sbb kera sumbang ke pe ke! huh~ kwn2 aku sume de kelas Malaysian study . aku tade sbb subject tu aku dh pass mase dip, so leh examption . huhu . sorang2 lah aku lepak tgk bebdk buat tanglung tuk "Guinness book of Record" . hmmm~ dlm fikiran aku : "mcm ni pun nk kne buat GBOR gak ke?, mcm mmbzir jer" aduiiyaiii~ nsib aku tak participate . huhu . MSU ni mmg suke buat GBOR . ritu br je buat, time deepavali . errr~Super cute onion

cukup masa, gerak g meeting lak . dlm meeting, rasa mengantuk yg amat sgt . rasa mcm tanak layan sume org je~ huhu . tp kesian lak tgk mr.president . kang die ckp byk2 kat depan aku tido lak . kehkehkeh . abis jer meeting, ingt nk buat pre-reg . tp wednesday upenye tutop lak . erghhh~~dh la aku sorg jer x pre-reg lagi . sob..sob..sob . tangguh lagi laa nmpknye .

kul 3 ade kelas dr.Ammar lak . adeh~ nsib sbb ade quiz . klo x, dh balek tido dh . kemengantukan yg tak dpt dibendung lg . ade presentation . terlelap gak kejap time budak2 present . tp try gak nk celik . tp tewas utk bbrp min . huhu . maaf ya!
Super cute onion

habes kelas dlm kul 5 . perot dh bunyi2 nyanyi lgu keroncong dh . lapa gile babeng dh sbb seharian x makan . ajak nana g kdai mkn . cr nasik . haha~ spt biasa, nasik xleh ditinggalkan . dpt nasik, terasa bahagia kejap . haha . kenyang . borak2 ngumpat2 cikit . then gerak blk brunsfield .


mlm ni nk kuar g MSU blek, sbb mlm ni ade GBOR tu . nk pi tgk . n nk tgk qusya dancing jawa . haha . i like!!Super cute onion



jom ramai2 pegi MSU mlm nie!!


Super cute onion

ok lah . nk pi mandi n nk siap2 g tgk qusya menari . hehe


bye!




0 komen anda:

Post a Comment