30 June 2011

goodbye Dr. Reza! we will miss you!





Hi semua! selamat malam !


arini nk post laju2 selaju kilat . hehe . oh, aku de berita sedih ni . ermmm~mentor kesayangan kitorg akan berangkat ke New Zealand esok *mebi* . hmmm~sedih tau! 2 years with him . beliau laaa yang byk bg inspirasi, bg semangat kat kitrg bila semua mcm down . he is the coolest lecturer ever! and i really admirer him . he is orthopedic surgeon . he is very2 energetic when he teach us . aku tak pernah sekali pun tgk muka die muram dan tak bermaya .


Dr.Reza!!!
we will miss u here doc! we love u so so much!
thanks for being very supportive mentor ever!




fuh fuh~sedih pulak bile doc da nk bla . tp nasib bek doc pegi time kitrg da nk habis . uhuhu~semalam, kami buat farewell party utk doc kat tasik shah alam . ramai yg hadir memeriahkan suasana . semua tampak sayu, dan semua amek kesempatan utk berborak ngn doc . huhu . meh, nk kongsikan beberapa keping gambar sepanjang kat party tu..


[see..aku yg kelaparan~haha!]


[muka bahagia dpt mknn]



lepas jer party tu, aku ikot nana anta naina balek rumah . hehe . u noe wut, this is my firstime masuk rumah non-malay . sepanjang hidup aku, belum pernah lg aku masuk rumah non-malay . apa taknya, sejak sekolah, kawan suma melayu . xpernah bercampur . hehe . im really excited! naina kitrg ni punjabi girl . lain dari india or cina . really glad have punjabi fren . lepak-lepak kejap kat rumah naina sambil gossip2, ngumpat2, tgk2 album . haha . then her mum buatkan kitrg air teh . teh style punjabi . i was shock at first, sbb baru tau yg punjabi ni pun ada style teh diorg yg tersendiri . teringin nak rasa . bila, minum teh tu . perghhh~sedappppp~rasa cengkih . tp mmg best . tp nasib baik bukan teh halia, klo tak, maunya terkentot2 aku . haha . kat rumah naina ada anjing . geram gila tgk anjing die yang nama "casper" tu . macam teddy bear bulu gulong2 tu . mula2 ingt naina pegang teddy bear besar, bila dia bergerak, terkejot aku . rupanya casper! haha . comeeeelll sgt!!! nasib baik aku ni bela kuceng je . klo bleh bela anjing, mesti rumah aku da macam2 jenis anjing ada! hahahahaha~


kul 10 gerak balik . sampai rumah dh penat gila . mandi2 . pastu borak2 kejap ngan nana . pastu tido . hehe .


ok lah . ni nk tido dh . ngantuk plus penat je arini . huhu~



gudnite all~love ya!







0 komen anda:

Post a Comment