04 June 2011

tali pusat belit leher, ramai peminat ?


well, ni update kedua untuk malam ni . huh~ ni citer masa teman mak jumpa kawan dia kat McD kota kemuning .



sesampai jer kat McD tu, salam-salam ngan makcik2 tu . then, mula lah conversation :

makcik A : ni anak yg last ke? *tanya kat mak*

mak : eyh . taklah . ni anak pertama .

makcik B : yeke . ni sekolah tingkatan brp? tingkatan 4 eh?


*aku senyum-senyum kambing je*


mak : ishhh takde lah . da 24 tahun da umor dia ni


*isk mak ni, baru nk feeling2 muda, dah kantoi*


then mak mula bukak cite masa aku lahir dulu .

mak : die ni dulu masa lahir mmg kecik . tupasal kecik je smpai skang . adik2 die jer yg bulat-bulat . masa lahir dulu, besar botol kicap je . berat pun cukup2 jer 2kg .

makcik A : la, yeke . tp anak first mmg biasanya kecik sikit kan .

mak : die ni dlu, nasib baik tali pusat terbelit leher tu sekali je .

makcik B : uishhh~ni ramai peminat laaa ni ye .

aku : errr~kenapa pulak makcik?

makcik B : iye . betul . kalau org yg lahir tali pusat die belit leher, maknanya nnt dah besar, die akan ada ramai peminat . *makcik ckp dgn penuh yakin*

aku : *senyum . gelak*



hahahaah! rasa macam nk gelak guling2 je kat mekdi tu tadi . firstime aku dgr

"kalau tali pusat belit masa lahir, maknanya bila besar nanti akan ada ramai peminat" .

lol~ betul ke ek?? ada sapa-sapa lg tak yg pernah dgr mende camni?? huhu~ btw, aku ramai ke peminat? macam takde jer . haha . ni da bukan fakta dah ni makcik oiiii, ni AUTA dh!! hahahaha~


makcik ooo makcik . saya ni muke nampak cam budak2 ke?? ke sbb saya ni kecik sgt smpai makcik ingat saya br tingkatan 4 . nasib bek makcik x ckp saya budak darjah 6 ke kn . hahaha~! makcik, saya dah 24 thun da pun . da layak kawen da ni *opppps~melalut* . hahahaha!






p/s : rahsia awet muda, tanya saya~ :)




0 komen anda:

Post a Comment