28 June 2011

saya suka kamu gembira sayang!


salam semua! hehe . arini nk update cepat2 . tengah ngantuk tahap gaban dah nie . tp nk update jugak . hehe~


oh . korang nak tau tak, arini aku rasa gembira sgt2 . tau x kenapa??? sapa dpt teka, aku bg korg 10 sen!! hehehe .

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


alaaa . korg ni lambat lah! huhu . erm..arini aku hepi sebab dpt jumpa dgn en.chubby aku! eksaited sebenarnya . tp, keeksaitedan aku terbantut diatas sebab2 tertentu . erm . tp mmg hepi sbb dpt jmpe en.chubby . setelah hampir 5 bulan tak jumpe . waaaaaaaaaa!! penat tauuuu tahan rindu lama2 . ekeke~


keterujaan buat aku rasa nk pelok2 pastu ikat xnk bg die blek perak blek . wuwwuwuwu~ over nak mati kn? haha . tp itu la yg aku rasa kan masa tu .


oh, en.chubby aku makin sehat nampak nya . ada byk perubahan . makin chubby . haha . en.chubby makin chubby, aku jer xchubby2 . muahahaha!


terkejot sebenarnya en.chubby dtg shah alam . ingt kan tak jadi . baru nak touching2 pagi td . hehe . padan laaa reply mesej morning aku lambat jer . ceiit . baru nak sedih2 sbb tak dpt msg morning en.chubby *gediknyaaaaa budak nieeee!* huhu~


esok sebenarnya besday en.chubby . kebiasaannya kitrg sambut ramai2 pakat2 dgn mmber2 lain tuk wat surprise tuk en.chubby dan kembarnya . tapi, tahun ni takde . sebab en.chubby da blek menetap kat kg halaman die . sediiihhh i tau! berjauhannnnn~berindu2an . lalalallala~


nak dijadikan kisah, aku semalam pegi la poslaju hadiah tuk beliau . dah la konon baget nk buat surprise . leh lak kan pakcik pejabat pos tu suh aku tulis pe mende dlm tu . org dah tulis hadiah kottt! terpaksa lah aku tulis apa yg ada dlm kotak tu . hampeh nyer pakcik pejabat pos . tgk! da kantoi, da xsurprise! huh~


aku ingatkan poslaju tu smpai la esok ke pe ke kn . tgk2 pagi tadi da sampai sana . WTH! terbang kah kotak poslaju tu kesana . cepat gile! oh~baru aku teringat . kat kotak tu ada tulis "delivery tomorrow, urgent!" hahaha . padanlaaa cepat bebenor sampainya . dah tu pulak, mmg baget nk surprise xjadi sbb pakcik poslaju call en.chubby . aaaaaaaa~ kenapa pakcik2 poslaju ni dengki kat aku niii?? bia la surprise ke . sbb pagi td en.chubby siap tanya kat aku : "ada poslaju barang ek kat b?" . aku br jer nk buat muke innocent . tak menjadi . hadooi~menciiii .



macam2 betul . tp apa2 pun, aku harap en.chubby suka menda tu . errr~btw, die cam suka jerrr sebab dia kata dh lama die nk menda tu . dari thn lepas da usha . Alhamdulillah . akhirnya menjadi milik beliau . hehe . aku gembira bila lihat dia gembira . kegembiraannya adalah kegembiraan ku jua . ecehhh~hehe .


em . ok lah kwn2 . nak tido . gile mata cam kene gam dah ni . nk tido dlu .


papai~gudnite!









p/s : harap b guna lah menda tu eh . nak sgt tgk b guna . jg leklok k cyg? :)
ermmmm~now....im starting missing him! rasa xpuas jumpa td! :(




0 komen anda:

Post a Comment