08 July 2011

belajar masak








assalamualaikum semua!


huhu . sorry for silence a few days . agak busy sikit lately . neway, arini nk update blog byk2 . hehe ~


semalam, disebabkan aku terasa nk makan bergedel, aku pun buat . for the firstime masak mende alah tu . eerrrr~korg tau ke begedel tu ape???? hohoho~ aku sendiri xtau camne nk explain . cuba korg tanye mak or ayah korg . mungkin dorg tau . hehe .

ingredients : potato, daun sup, ayam [hancurkan], black pepper, garam secukup, telur


ni la rupa begedel aku yg tak berapa cun ni . tapi, ok la .


ni masa begedel yg br lepas digentel2


proses penggorengan



inilah hasilnya!!




hahahahahaha~ how was that?? nana said it was delicious! keh2..adik oso said that . nnt korg try la buat . hehhe








p/s : en.chubby! saya da pandai masak *da lama pndai sbnrnye* . huhu~boleh la masak utk en.chubby hari2 nnt.. *wink wink*





0 komen anda:

Post a Comment