17 July 2011

jalan-jalan kat Jacob's??




Assalamualaikum semua~ sehat kah? hhuhu~


arini aku terasa sehat! haha~*knp slme ni xsehat ke?* =.="


oh tidakk~ aku sehat jer . tapi arini bertambah sehat sebab aku bersukan! oiiiiii kawan2!! aku bersukan laa weyhhh! hahaha~ *maaf, excited sikit* haha . almaklumlah, aku ni mmg pemalas sikit nk bersukan2 ni . xbrp suka bila peluh2 sgt . errrr~




oh well~ back to the topic . tadi aku dan kawan2 join Jacob's Walk Of Life~ hehehe . perghhhh! gila ramai yg dtg . its 10 thousands of people yg join that walk . tua, muda, kanak-kanak pun join! walhal, baby dlm stroller pun join beb! betapa hebatnya . hahaha . aku tak sgka lak seramai tu . tp best laa gak . penat weyhhh~naik bukit, turun bukit . rasa cm nak tergolek pun ada . huhu .


lepas jer habis berjalan lebih kurg sejam kot, kitrg smpai di garisan penamat . oh. FAFAU memberi semangat kat dpn garisan penamat tu . haha . FAFAU xjalan skali ekkkk! xaciiii~!! haha . oh, firstime jmpe FAFAU . cun jugak la FAFAU ni, dan sgt mesra! ehehe . dh sampai je, kitrg terus pegi beratur utk amek goodies bag . bapak ah! panjang giler kene Q . tapi, xkesah . beratur jer . bila dh nk dkt2 smpai tmpt nk amek goodies bags tu, boleh pulak kan ader ramai gila potong Q . depan aku plak tu!! mmg shittt gile lah! mmg nasib ah kene sound setepek dgn aku . tua tak tua, bila bersikap kurang ajar, mmg kene lah kan! suke2 hati jer potong Q . org lain penat2 beratur dari blakang, amboi suka2 jer die potong kat depan . siot betul . dh tu plak buat bodo jer . mmg cam haram!! aku da la tgh panas peluh2, bikin lg gua panas . haiiih! no manners lgsong la org mesia ni! lg2 melayu . siot .


sabar fik . sabar . haiiihhh~


meh tengok gmbar, aku nk kurangkan stress marah2 jap . haha .


[oh lautan manusia!]


Bold[see, ramaikan org??!]


[with imah!]


[najwa + adik2nya]



ok semua! aku nk rehat lah . letih . babai!



1 komen anda:

Anonymous said...

kenapakah berbaju kuning??sperti bersih la plak:P

Post a Comment