22 November 2011

Training...training...



Hari ni dh second day training. errr~bukan la training apa pun, baru train macamana nak faham pasal claim tu dibuat. belum masuk dalam training system lagi.




hari pertama ok lagi, but bila hari kedua je, topic baru. perghhhh!! complicated sikit nak faham. LOL~ sambil-sambil dgr explaination yg dibuat oleh trainer tadi, aku terfikir, siapa laaaa yg sangat bijak mencipta Insurans2 ni?? skali2 dengan policy2 dia?? fuh! bijak betul kepala otak dia nak buat semua mende alah tu, siap specificacy dia sekali. huuuuuu~~




nowadays, banyak betul org masuk ospital, pastu nak claim duit balik. wahahah! tapi, mesti ah kan nak claims balik. alaaa, mcm korg jugak laaa. if pegi klinik sendiri pun, even amount bill tu baru RM10 pun, korg still nak claim kat mak ayah korang. kan kan kan??? hek2. jgn la tipu if korang tak buat semua tu kan, sebab aku pon camtu gak!! ekekeke~




masa tengah training tadi, sempat la mengelamun skejap. haha! apa tak nya, cita-cita nak jadi doctor, bahagian insurans2 ni laaaa paling2 aku benci. akhirnya, aku keje jugak dgn insurans company. harharhar~~setelah bertahun-tahun [lebih 6 tahun] tak pegang calculator, and lama tak mengira, in fact, dah "LEMBAB" mengira ni. tiba-tiba kene kira-kira balek!! perghhhh~tibe2 segan dgn diri sendiri. haiiiihhh~~tapi takpe, lepas ni aku dh boleh jadi pakar mengira! hahaha~ en.chubby da taleh lagi cakap aku lembab mengira. infact, aku yg akan lebih hebat mengira congak dari dia!! wahahahahahhaha!! *gelak evil*




tomorrow is the last day training. so, the day after tomorrow dah boleh dapat mentor and boleh mula buat kerja. huhu~ excited!! ekekeke~




ok lah, nak blogwalking la, since masih ade lebih masa lagi ni b4 balik. al-maklum la, belum mula kerja lagi, so, berfoya-foya sikit. nanti dah mula buat claim, xsempat dah nak blogwalking. hihihi~





ok. bai !




0 komen anda:

Post a Comment