19 November 2011

i love my desk!! harharhar~







hi semua!!!



Omaigod!! bosan dehhh~tatau nk buatpe harini . bosan bosan dan bosan! ade org tu merajuk, so fon aku sunyi sepi jerrrr dari semalam *sigh* . rindu laaa nak msg2 dgn en.chubby . susah betul bila beliau dh merajuk nie . amek masa berhari-hari nak ok balik . arghhhhhhhhh! demmmnn! i miss him soooooo much hokeh! sunyi laaa ceni . ;(




dalam kebosanan ni, aku sempat mendoodle sikit tadi untuk mengurangkan tahap kebosanan . huhu~nak tgk tak mcmana table aku kat opis look a like?? haaaa!! jap..




tadaaaaaaaaaaaaa!!



fuh fuh fuh~~siap ade 2 monitor . gila tak gila . aku bekerja dgn 2 screen . haiiih~cukup sebulan, rabun mata aku . opppppppps! insyaAllah tak . hehehe~ skarang ni meja aku masih kosong lagi . mungkin akan jadi penuh dgn deco2 aku beberapa minggu lagi . hihihi~ nanti aku da deco, aku doodlekan eh eh eh .




ok lah korang, aku nk sambung tengok cite Tihanny kat TONTON . bye!




0 komen anda:

Post a Comment