21 November 2011

Baru keluar dari "peti ais", dah kena masuk "peti ais" bergerak pulak !




salam sejahtera kanak-kanak sekalian. huhu. malam ni aku nak update sepantas kilat sebab aku nak pegi mandi dan tidur pulak lepas nie. kepenatan!





Semenjak-menjak da masuk keje ni, pukul 9 je, mate dah macam ape je. layu kuyu. haiiishhh~nak lepak tengok cerita episode kat TONTON pun dah tak larat.





Hari-hari hujan. Hujan hari-hari. hoho. pegi keje matahari belum terbit, balik pulak matahari dah terbenam. bila time hujan, matahari pun aku tak nampak *sigh*





Dalam opis, makkkkaiiih~sejuk mengalahkan peti ais weyyy. sejuk gila. bawak sweater pun tak guna sebab tetap sejuk macam nak beku. dah sejuk2 camtu pun boleh ade lagi org kat opis tu siap nak kipas extra!! (T____T) sungguh tak faham!. aku sampai 3-4 kali ulang alik ke toilet je sebab nak terkencing~~gila. letih asik ke toilet jer. bila nak balik pulak, hujan selebat-lebatnya. baru je nak bebas dari kesejukan, terkena pulak hujan. then, tak sampai beberapa minit, dah nak kene masuk "peti ais" semula. tapi "peti ais" ni, "peti ais bergerak". (peti ais bergerak = bas DTS cyberjaya) . bas ni pun boleh tahan sejuknye. menggigil laaa aku sepanjang perjalanan balek shah alam tu. apa boleh buat, sweater yg dipakai pun kena hujan. *sigh*





ok lah. nak mandi dan tido. mata dah kelat~~





p/s : jerawat baru tumbuh!!!!!!!! benci benci benci!! T___T



0 komen anda:

Post a Comment