26 February 2010

:: susah hati ::

Lately, im feel so bad~dunno why.Myb its becoz of my family probs.y so many probs happen???? i hate being like dis.Last nite mak msg me,she told me dat she wants to buy a new car.i know she doesnt hv enough money,when i ask her bout dis,she told me dat my grandma ask her to buy new car n she will pay it for us every month.wut???? im soooo embarrased.hmmmm~~y dis all happen??


"Makkk...org tanak MyVi lain.nk BJJ 2631.rindu Myvi dlu.mak amek la balek Myvi mafuzah tu..!!"



ermm~~
aku terase kesesakan skang~entahla.myb theres sumthng wrong anywhere n my family.hmmm.............klo org yg tak paham situasi aku nie,msti akn ngate blakang.ermmm.....tade sape yg nk memahami situasi aku ceni.n tade sape pun akan sangka ceni.bukan aku minx jd ceni.


cube korg bygkn,when b4 dis ur life is ok,money is there,dun hv to think all bout money,boley dikatekan kehidupan serba mewah dulu,but now,its all gone.duit pun cukup2 jer,ari2 bangun terpkse pk pasal duit.nk minx duit pun payah.sume sbb duit~!!! aku mmg terase sngat sesak,erm....tak biase tade duit dlm tgn,but now terpkse mmbiasekan dgn keadaan itu.sedihnye.ermm..... nk minx duit kat parents skng pun agak susah n segan.yelah....bukan aku sorg jer diorg nk tanggung,byk g.aku da tataw nk wat cane g.

skng nie pk nk keje jer~doing my bisness,BUT how to do bisnes klo kdt pun taleh nk topup.adeh~~ermm...........[skng terase menyesal coz xwat saving dr dlu]~tp nk nyesal pun tak gune da.knp Allah bg dugaan ni terlalu berat??


ya Allah.ringankan lah beban yg kau berikan padeku n kuarga ku ini.berikan lah kami kekuatan utk menghadapinya.kurangkanlah dugaan yang kau berikan ini.


1 komen anda:

Thaaqhib Mohammed said...

mari melawat perkampungan orang yang miskin..

miskin..tapi..begitu kaya dengan hiudpnya

Post a Comment