14 February 2010

:: probs*probs*prob ::

haihhh~mangun3 pagi jer [wlaupun takler pg sgt], paksu call aku.adeh~! apesal la paksu carik aku pepgi ceni,tnye pasal mak.aishhhh~besenye mesti klo sesape call aku cr mak,sure ade sumthing happen yg teruk.

masih tertanye2 dan terpinga2.semalam paklong cr aku gak.n tetibe tghr td,nenek aku lak call cari aku.apepasal sume cr aku nie????!!!! bile tnye paksu np, pksu tanak jwb.why paksu??? anythings happen yg aku tataw ker?? adeh~!! benci tol laa berade dlm keadaan tertnye2 neh.FEDUP GUA!!rase nk hantuk pale nie.

hmmmm.tp.smlm.aku tgk mak cam semacam jer berubah muke bile ankt 1 phone call tataw dr sape.aku terdgr mak sebut perkataan "POLIS".ape kne mengena polis lak nehhh??? lg bertmbh buntu.but i know theres sumthings BAD happen to her n ofcoz my whole family!! tulaaa.aku da byk kli nasehat mak,tp tanak dgr.kn da jd ceni.iskkk~

knp laa hidup aku nie tak pernah lekang dgn masalah.lepas 1 mslh,mslh len lak timbul bertubi2.bile la sume mslh family aku nie nk settle n berakhir??? dimanakah silapnye?? apekah kesilapan yg kami da wat smpai ALLAH beri kami masalah seberat ini?? arggghhhh!!! puas aku fikir.tp......tiade jwpn yg pasti.hmmm.aku berharap agar semuanya selesai dgn baik n not getting too worst than b4.i hope....

" ya Allah.berikanlah kebahagian dan kesenangan kpd keluarga ku,saudara mara ku dan kepd diriku ini.sekiranye dugaan yg kau berikan ini adalah utk menguji kami,kuatkanlah hati2 kami menghadapi ujian+dugaan mu ini dgn kesabaran dan ketabahan.ku tahu,KAU tidak akn mmbrikan dugaan seberat ini sekiranya kami tidak mampu utk menghadapinya.Semoga,kami akan mendapat kesenangan di masa akan dtg.AMEEN~"

0 komen anda:

Post a Comment