14 February 2010

:: Jalan2 + makan + buang2 mase ::



hari tu. jln2 kat mid. huhu. best2..da lame giler xg mid. asek2 g sunway. haha.

gerak dr umah kul 3 lebey kurg, g nek tren jer. hmm...... perghhh!! ramai giler kott org + budak2 balek cuti. huhhuuh. org balek kg, aku berpoye2 lak.huhu.panas + crowded giler dgn org, buat aku sgt2 menyampah! tp takpe, sbb nk g mid nyer pasal.

huhu.setiap stesen ramai giler org. da sempit2 pun nyebok jerrr nk masuk lg! tensen btol. mentang2 aku kecik, suki2 jer tolak n hempit2 aku. dgn bau yg tersangat "wangi". tp...walaupe pun, aku ttp jg spy tak tersentuh sape2.or tersentuh part2 tak sepatutnye. geli kottt~~huhu


hmm. smpai2 jer, tempat utama dituju --> cinema!!!
yeayy!!! hehe. cite yg aku nk tgk, cite tooth fairy + wolfman. pilih2. keputusannye......WOLFMAN!!


sonoknye!! yippiiieee~owg melanje~~tq sya!! ahahaha~ tp b4 msuk cinema, g makan dulu. hajat dihati nk mkn nasik jer. lapa gile2 da time tu. tetibe, sya kate nk melanje aku KENNY RODGERS. aaaa!! cam tak caye jer. adeh~!! best2. lame giler kot tak mkn kat KR coz onkos tade. huhu.cedapnyeeee!! thanx again sya!!

bis mkn.g smyg dlu then br gerak g cnema.msuk dlm cinema.ngantuk giler2. tp.....nk tgk cite nie punye pasal.de la dua 3 kali terlelap.haha.sowie ye sya.aku tatahan da time tu.tu yg terlelap2.

huhu.cite sgt2 best! thumbs up kat cite nie.haha~rase cm aku lak nk msuk dlm cite tu.then,g la smyg mghrb dulu b4 balek umah.huhu.pas smyg,ajak sya teman g bli sliper aku lak.memandangkan sliper aku suda tade dek tercabot mase balek pasar ritu.huh! tempat dituju mule2 adelah VINCCI.alahaiii.....ramainyeee org mybbkan sesak + susa nk pilih sliper. adeh! tros g cr kdai len.hmmm.pilih VISS jer laa.tak dpt VINCCI, VISS pun ok.asl ade sliper.

aku nie da la agak cerewet sbnrnye dlm memilih brg.sian ko sya sbb kne tunggu aku pilih sliper.hehe.sowiiee taw.de la dkt 15-20min kat kdai tu.akhirnye pilih st sliper yg simple n tak mahal.kali nie gune duet sndiri k!! haha.cukupla sya da byk melanjer aku.klo sliper pun nk gune duet die,MELEMAK la!!


ok! da dpt sliper baru. yay!!! best2.pilih sliper nie sbb simple n nice kott.haha.wolfman da tgk.makan da.smyg da.sliper br da dpt.pe lg,balekk laaa!! penat suda.balek nk rushing lak.tp b4 g ktm tu, singgah dpn BASKIN kejap.ade org mengidam eskem BASKIN.ahaha~cian die.dr berjalan kat mid tu,byk kali aku nmpak die asek pandang jer kat BASKIN tu.huhu~ok! kli nie bia aku lak melanjer ko ea sya! akhirnye die dpt da eskem vanilla+caramel klo xcilap.haha.senyap tros bile dpt eskem.huhu.sesampai kat ktm,adeh! ramai gile manusia.knp laaaa diorg kne balek time aku nk balek?? isk2.tasuke giler crowded2 ceni.aiiihhhh~!!

ku tabahkan jugak diri menempuh manusia2 kat dlm tren tuh.haha.akhirnye berjaya smpai kat KTM bt3 dgn selamatnye.penatnye bukan kepalang+mengantuk yg amat.tunggu mmbr amek.balek brunsfield.smpai bruns,makan lg.then mandi.on9 kejap.then terlelap.
penat sungguh~~

" thanks alot ea sya! sbb melanjer kite tiket wolfman + kenney. nextime,i melanjer u lak kay! "

0 komen anda:

Post a Comment