17 February 2010

:: MONEY . MONEY . MONEY ::




huhu~~n3 kali nie, nk story sket pasal my bisness.MARY KAY bisnes.

dua hari berturut2 doin' dis bisnes.huh~! penatnye bukan kepalang.br la aku taw mcmne org berkerje.penat giler.

hari senin de event.dr kul 10pg till 2 am.huh~ramai gak yg dtg.wat kat office MARY KAY at pj.gerak dgn radhi.n others mmber die.neway, thanx radhi, coz sudi dtg event aku.

after finish event, gerak balek shah alam around kul 4 lbih coz borak2 ngn beauty2 consultant yg lein.meningkatkn strategy marketing maseng2.haha.lari jaoh gile bidang dgn pe yg aku blaja skng.aku kn nk jd doc,tp pe pasal aku menceburi bidang bisnes2 neh? aku sendiri pun pelik.haha~~mebi aku nmpk sesuatu yg menarik dgn MARY KAY bisness nie.disamping wat bisnes utk cr pndaptn wit poket cikit, smping tu ley blaja utk mencantikkn diri sendiri.bile da cntik, boley la mencantikkn org len lak.its give me 1 kepuasan bile dpt mencantikkn org lain.[thumbs up for me!!] yay!

ni kat office MARY KAY


smpai kat shah alam jer,tuka2 baju then gerak g PAS.cdgnye nk usha2 blazer.tp......huh! tade saiz aku.aihhhhh~~susah tul la bersaiz kecik nie.adeh~sakit jer ati.nk kne lak g jaoh2 nk bli blazer.iskkk~~then.da puas jln2 dgn saket2 ati,kitrg g makan kat kopitiam uncle 'K' kat saccmall.huh~bapak mahal kat citu.tp lapa punye pasal,blasah jer.makan mee goreng jer da RM7.50.siot tol~~giler~~

ni lunch kat Uncle K kopitiam


selase :
kali nie kitrg try wat lak kat area KL sentral.approach n educate org ramai pasal MARY KAY nie.dieorg nie ramai yg tataw kewujudan MARY KAY product nie.huh~sian kdg2 tgk diorg pkai local product yg kbykknnye merosakkan muke diorg yg cntik tu,n tak kurang jugak yg tak pandai nk hargai muke diorg tu.diorg tak rase mcm malu ker klo kua dgn muke yg centu?? iskk~klo aku la.jerawat tumbuh seketol pun da rase cm disaster gile n segan nk kua umah.isk~~klo ley aku nk jerrr suh diorg pkai MARY KAY tu spy diorg dpt kulit yg lebih sihat n ok.hmmm~ttbe terkutuk lak.haha.maap!

so far,perjalanan bisnes arini mmberansangkan.dpt mkn free yong tau fu.hahaha! best2.lepas mkn,makan lg.ahaha! i like!! duk kat KL sentral dr kul 11 till 5pm.penatnye bukan kepalang+bwk brg2 skin care yg byk.haha.cam nk patah bahu+penat nk mampus.tp takpe.kne smgt skit.klo x,cane nk dpt duet lebey.huhu~~


borak2 ngn k.azie n k.yana.blaja cane nk closing skin care.huhu.caranye mudah.cume nk praktikkn tu yg payah cikit.hmmm~~so far arini je da byk ajar aku.yg pling penting, ajar aku mcmne nk berdepan dgn org yg aku xknl.ajar aku cane nk berkomunikasi dgn org yg aku tak knl.huhuhu~coz aku nie bukanla org yg peramah.dats y aku tak pandai nk beramah mesra ngn org.segan n takut sbnrnye + pemalu.tp.....mARY KAY ajar aku beramah mesra.i must change it so,br la ley maju.nnti jd doc lg la kne beramah mesra ngn org ramai.aiiiihhhh~~


pipiku yg semakin ketembamam.aiihhh~[[lately..banyak makan]]


penat gile nk mampus.tp...learn new things.hehe.balek2 umah jer,rase nk pengsan jer.haha.tp till now taleh tito g.so,how?? tell me!! ermmm..ok la.mau melelapkan mata.badan suda penat.


p/s : sape2 gurls yg berminat nk skincare + makeup free,cntact la saye ye.n oso if anybody nkkn khidmat servis makeup for dinner or engangement ceremony,boley la jugak mengcontact saye.im as BEAUTY CONSULTANT MARY KAY,sedia membantu anda semua!!

0 komen anda:

Post a Comment