13 February 2010

:: LONELINESS ::


feeling soo lonely is not a gud feeling, but it is happen to me. really hate dis feeling. why?? why it is always wit me?

cuti CNY da stat, but harapan nk hepi2 ngn family, hnyer tinggal harapan. family aku, xcm family org len yg rapat+hepi+gembira. kdg2 aku rase cam kitrg nie klo blek umah pun, same jer cam duk sowg2. adek2 maseng2 da besa, masing2 wat keje sendiri. aku blek umah, duk bilik, lyn lappy jer. adek2 kat bwh pon same jer lyn lappy maseng2. mak + abah, slalu tade kat umah. de urusan jer memanjang. sediy btol. knp la family aku tak cam family org len. aku sgt jelos!!

terasa terpinggir + dipinggirkan + kesunyian.. hmm..sume ade!! lebey bek aku tayah balek umah klo ceni la keadaan nyer. da omost 3-4 thn kott ceni. not getting ok but getting worst. klo dlu, abah sllu 'busy' dgn 'kerja'. pegi keje aku lum mangun, blek keje lak bile aku da tito. no time to chit chat. asek2 tade kat umah. mak lak, busy jer ngn keje die. giler busan hidup ceni. skng, wlupun abah da tak keje, tp....tetap jugak la die busy. haiiiihh~dunno wut to say laa.. bukan aku tanak faham situasi diorg, but, i still nk kasih syg diorg, nk kn take care from diorg. tp......tade. maseng2 BUSY!!

ermm. bukan aku tak bersyukur, tp....aku lonely ok!! mak..abah!! tulun la paham. aku balek umah nie, sbb nk duk same2, borak2. tp nie, same jer kalo aku tak balek. aku rindu kott mase dlu2, b4 ape yg dh jd kat family aku nie. dulu, family nie tak ceni! happy jer. bile cuti, sllu g jenjalan. bile cuti jer, ade jer aktiviti. tp skang, nk kemane2 pun da susah. nk lak, sumber kewangan family yg agak sgt2 sesak skng. hmm..

aku lonely.. dgn harapan ade sumbody dtg temankan aku borak. temankan aku yg lonely nie. tp........nk family. rinduuuu!!
mak......abah...!! org rindu family kite yg dulu..!! kembalikan mak ngan abah yg dulu. hmm. sediynyeeee..

ermm. kwn2. sori la klo de yg aku berhutang tu. nnti i pay back, but not mase skng coz tgh kesesakkan duit. hmm. to my housemate, hopefully korg phm la situasi aku skng. aku bukan sme cam korg. klo aku byr lmbt sewa tu, pepaham jer la ea. bukan aku nie tanak byr, klo aku nie dpt duet mara cm korg, da lame aku byr dr 1hb lg. so, jgn la ckp2 blakang aku k. korg tak faham keadaan family aku, so just shut up! [sori klo de yg terase] ckp senang la, klo korg yg bg aku duet takpe jugak. jgn suh aku pkse bpk aku tuk bg duit. takkan la aku nk pkse ari2 kat bpk aku, pk la cikit. bukan aku sowg jer yg die nk tanggung. kewangan aku bergantung pd kwangan die. aku taleh janji pape. klo de duitnye, cepat la aku bg, klo x, lmbt la cikit. aku nie pun kdg2 mkn pn tak lepas. harap korg paham~please dun talk at the back ok. if nk ckp, ckp jer dpn2 aku. im willing to hear. im dissapointed!


* aku lonely. aku sedey. i need sum1 rite now. help me!! *

0 komen anda:

Post a Comment