08 September 2010

:: weddings ::

wedding..wedding and weddingsSS!!



ade pe dgn wedding3 nie?? huhu~opcoz la wedding member3 aku.hihihi~
ramai dh kwn2 aku yg dh kawen nie.tp masih ramai jugak yg masih single mingle, termasuklah aku. wahaha! *perahsan tul*

wedding 1st setelah tamat persekolahan

|| ASMA' + AIMAN ||


.:: asma' + aiman + asiah awatiff ::.

dh omost 2 years dorg kawen dan dikurniakan seorg chy mata yg sgt comel. walaupun aku lum berkesmpatan nk jmpe mereka, but it seem like their daughter was very cute. hehe~~tade lak gmbr wedding dorg. tah mne aku letak tah.hiihi~~

then..after that,org yg paling xdisngka2, DAYAH!!
|| HIDAYAH + AMMAR ||

.:: ni time nikah ::.

dayah adelah org yg paling aku xsangka3 akan kawen dlu dr kitrg yg lain. sbbnye, beliau sgtlah otai sejak dr aku kenal die time F2. nakal pun iye gak. lgsong tade ciri3 kelembutan. haha!

mulanye ingtkat dayah tipu jer. sbb pagi3 tu time kelas terima msg dr dayah. dayah ajak dtg time nikah die. WTH!! terkejot beruk. bace berulang3 kali kottt beb. ingt dayah sj men3. aku pun bls msg die, "poyolah yot.ta bek tipu" then die rep, "betullah, tak caya dtg"

erkkk...terpaku, terkedu...
hehe~~setelah tnye3.tgk3 btul. dtg time nikah die.ngeee~~dayah3.kawen awk jugak ea.

.:: ni time kenduri ::.

spnjang kawan dgn dayah, aku xpnh dgr die bercinta. tp dgr gosip3 yg die sukekan syafiq fauzan adelah. cume bercinta tu xpernah. dayah kate, perkahwinan die ni family arrangement and, die terima. Alhamdulillah dayah dpt suami yg baik. walupun terpkse duduk berjauhan buat sementara, dipisahkan antara 2 benua, ku lihat, mereka tetap teguh. harap, perkahwinan ini kekal hingga ke akhir hayat. skng time tunggu anak dayah plak~ngeh3.


|| RAUDHAH ||


.:: kenduri raudhah ::.

raudhah ni kawan baik aku dr time tadika.tadika ye kawan3..lame tu.cube kire,dh bp lame kitrg berkwn?? adelaa lbih kurang 10 thn~perghhhhh~! lame ok!
hehe.kenal die mmg dr kecik.kire teman sepermainan la.dlm byk3 teman sepermainan dr kecik dulu, yg dh kawen hanyelah die dan k.mashitah aminah.hehe~ tak brp ingt nme husband die ni.sbb xknl.yg ku taw, die adelah ust kat sek.ibn khaldun.huhu~die kawen pun aku agak terkejot jugak lah.sbb tibe3.tp papepu, mereka sweet.


|| ANIZA + WANN ||

.:: wedding @ UIA .::

kenduri ni berlangsung kat dewan UIA.kad kawen hanye dipos pada NADIAH ZAKARIA.mengapakah???? haha~! kerana, die hnye suke pd nad.keh3..sejak sek lg.walupun nad suke kutuk3 die, tp ttp die xlupekn nad.hehe~~btw, im not really noe nme husband die, but.....OMG!! he is sooooo handsome!! ade muke ala3 korean jepun gitu.agk terkejot gak laaaaa.mcmne laaa kwn aku yg sorg nie leh dpt husband sehensem nie.hehehe~itulah dinmekan rezeki masing2.ngeee~~



|| ZAID + ASMA' ||

.:: 20 FEB 2010,Tarikh keramat mereka berdua ::.

ni lg sorg kwnku dr sek ren.zaid namenye.merangkap jiran dr umah depan aku.hehe~perkahwinannye,xla mengejutkan sgt. sbb dh dgr ura3 b4 tu.huhu~~but,maaf sbb aku xsmpat nk dtg kenduri kau sbb aku de exam time tu.tp xpe, nnt asma' dh besalin, aku dtg jenguk ek.hehe~


|| SALMAN + FATIMAH ||


btw, Salman ni sbnrnye aku kenal sejak sek ren lg. dulu die senior aku ms sek ren kat sek ibn khaldun.tp lepas msok hira' kami sme3 sekelas sejak f4.mengapakah?? ini kerana, die masok maahad after f3.ngeeee~~so, terlmbt bbrp thn.ngeee~~berita kawen die aku tataw pn.ptg lepas kenduri tu br aku dpt berita.demn!! mengapakah???? huhu~~xmengapalah.asalkan dh selamat diijabkabulkan.ngeee~~bj dorg sweet~~chantekkk!!


|| HANISA + MARWAN ||

.:: selesai akad nikah.akhirnye mereka bersatu ::.


.:: marwan tgh bace ikrar kawen kot ::.


.:: perjanjian ditandatangani ::.


.:: cincin disarung tanda perkahwinan ::.

nisa + marwan kawan aku mse kat hira' dlu.knl dgn nisa stat f2.marwan pulak knl ms f4 tu pun sbb die sekelas ngn aku dr f4 smpai f5. nisa br habis blaja kat NZ tp marwan lum hbis blaja lg kat Jordan skng. mik medic. huhu~~dua3 budak pandai dlu kat hira'. dorg ni sgt sweetttttt~~nisa lawa, marwan lak ensem. bagai pinang dibelah 8..haha!!


.:: ni muke3 yg jd bridemaid nisa ::.

sbb nisa kawen laaaa aku bli bj br. haha! mahal tau! gile3. (-.-")
nisa, klo hang xmai knduri aku nnt, jg kau! hahahahaha! pakse ni pakse..hmm~~tp tah bile la agaknye kn?? jodoh pun lum ketemu lg.hehe~


.:: meraikan raja sehari.batch 10 yg dtg ::.


syoknyerrr tgk kawan3 dh kawen.dpt kawen dgn pilihan hati masing3.
diharap mereka gembira dan berbahagia dismping tersyg.







lepas nie sape lak ek????




tunggguuuuuuuuuuu!!!

tp yg pasti, bukan aku okeh! hahaha!!





0 komen anda:

Post a Comment