17 September 2010

:: NOwords ::

ok . harini sgt busan

fine!

sbnrnye dh berhari3 aku busan

bgn pagi jer dh stat rutin harian aku :
mandi
kemas umah
buat asemen
on9
facebooking
chatting
makan

dan begitulaaahhh hari3.dh nk sminggu cmnie.
keje asemen sume xciap3.tp alhamdulillah, harini aku bertungkus lumus siapkn.so dh half yg ciap,another half.hehe!

sok ingt nk blk 13 lah.sbb terase nk ciapkn asemen dgn aman damai.errr...mcmla kat umah nie xaman damai kan? huhu~damai jerrr sbb tade sape nk bising aku ngh wat keje.tp mlas nk dgr mak bising pagi3 bile kejot suh bgn.adeh! rse cm xcukop tdo lak.huhu~

cuti3 nie aku terase sunyi plak.knp ek??
terase diabaikan
terase dilupakan
terase dipinggirkan

benciii gilaaa bile de rase cmnie taw.mmg benci~!


damnnn! hell ok!





ok . ok . stop!

bye3.
hati tgh sakit!





0 komen anda:

Post a Comment