04 September 2010

:: kawanTEMANsahabat ::

entry kali nie saje3 je. nk kenalkan kawan3 yg sllu jd tulang blakang aku, sllu tlg bile susah, sllu ingtkn bila alpa, sllu menjadi pendengar yg setia.

ni aku kenalkn dulu bebudak umah 331 brunsfield a.k.a budak umah aku. ngeh3

noor raihana a.k.a NANA.
die nie aku br je kenal. knl pun sbb die dak kelas aku. nana nie byk gak laaa dgr probs3 aku sbbnye mostly probs yg die hadapi hampir sama dgn probs aku. dr probs family, smpai lah ke probs personal. die pun sllu jer kecelaruan dlm relationship. kami sama, tp xserupa. suke cite probs kat nana sbb die sllunye bg aku respon yg baik + sllu bg aku nasihat + idea2 yg munasabah. nana nie sllu jer byk story, kalo tade die kat umah, rase sunyi jer. hehe~
kat umah, die sorg jer yg xsukekn sambal yg warna merah, xsuke kicap, kuat masin.
and she is fanatic with korean bands.



nurquraisya a.k.a CHE / KUCAI
she is from sarawak. orgnye sgt pendiam. tp diam3 pun, ubi berisi gak die neh. tp klo marah, xpnh expose! haha~sbb tu xpnh taw bile die marah. sbb pendiam sgt. kenal die sejak blaja dip dlu. dulu xrapat, tp skng rapat. she is cute! n suke sgt pose cute. heh~
kucai sgt sukekn spagetti yg aku wat. kat umah tu pun klo wat spagetti pun, msti sbb die yg request. hehe~ die suke makan, n makan ape saje yg diberikan. tak cerewet. n suke gossip ngn die, sbb time tu br laaa dpt taw yg die bengang ke, mrh ke, sedih ke.. haha!!
she is also fanatic with korean.


noor halimahton a.k.a IMAH
ni laaa ketua umah kitorg [errrrrr.....penah lantik ke??] huhu! ok. she is perfectionist nyer org + egoistic. huhu! knp aku ckp cmtu?? sbb sllunye bile berckp, die jer yg nk menang, die jer yg betol. huh~sakit hati tak?? haha! nasib bek aku pndai nk mengawal org3 yg cmni. sbb aku pun mcmtu gak cume xsevere cm die lah. haha!
ok. kat umah, die sllu bising bile dh nk dkt3 tarikh byr sewa, sllu bising bile umah sepah n die yg kne kms. *padehal, kitrg pun sllu jer kms umh. tp xsuke menunjuk* wahahaha!!
n she is obses with the scales!



sofinaz a.k.a INAS
inas nie byk ckp cm banie, tp hati baik. walaupun suke sgt lah menyemakkn umah, tp die baik jer. dh bertunang. die sllu laaa tak lekat kat umah tu sbb asek laaa g umah tunang die. huhu!
inaz nie aku knl pun sejak dip. sllu gak laaa dgr mslh aku n aku sllu gk dgr mslh die dgn tunang die tu. dulu, dimana ada inas, disitu ade aku. ahaha!!



elyaraitul nadia a.k.a ELYA / EL
huh..c kecik ni, mmg die sorg jer paleng kecik kat umah ktrg. n sllu laaa menjadi mangsa bebelan kakak2 kat umh tu. ahahah! klo bengang, mmg xreti btul nk sorokkn expresi muke. pastu, mmg suke wat muke kerek die tu yg smpai kdg3 rase sakit ht. haha! sejak aku dh tade kete, kete die la sllu jd mangsa. pape pun thanks ye cik adek. hehe~


nurul raihanizantie a.k.a RAN
c ran nie knl pun sbb bile kenal dgn imah. dlu sgt3 lah xsukekan die sbb sgt poyo + berlagak sombong! huh~n kwn pun nk dgn bdk3 dean list jer. hampeh! dgn die nie, agak laa gak sllu makan hati. tp dh lali dh dgn sume kedegilan die. walupun kdg3 annoying. redha jer lah. tak psl3 lak kn die ni awek kembar bf aku. huh~
she is easily to get sick! kdg3 rase annoy gak laaa kn klo sikit3 sakit. sikit3 sakit. haha! ok.stop mengutuk! hehe~ tp kat umah die laaa paling rajin nk masak disaat3 kitrg kemalasan. thanks ek sbb sllu pastikan perot kitrg penuh. haha!!


dh bis story pasal member3 umah.
now nk story my best buddy ever!


siti nurasyikin a.k.a AKEEN
she is my bestiesssss! i love her very3 much! syggg sgt kat ko kin. kin sllu dgr probs3 aku. ade probs, aku cr die. takde rahsia antara kami. kenal akeen sejak dr sekolah lg. n rapat dr sek lg. umah die umah ke3 aku. hehe~~aku kn byk umah. haha!!



siti rabani a.k.a BANIE
kak banie nie mulut sgt becok! klo 2 saat diberi, die leh ckp beribu3 patah perkataan. haha!
naseb bek aku dh bese ngn die nie. suke menyakat. tp sllu dgr probs aku. sllu bg aku nasihat3 yg matang. hehe! she always cheer me up dgn lawak3 die. hehe! thanks kak! aku syg kau~



amirul fayyad a.k.a PAYAD
he is the one person yg sllu sgt dgr sume mslh aku. sejak dr sek. die sorg laki yg penah jd paling rapat dgn aku. lawak gak bile ingt dulu. sllu disalah ertikan. sllu dipersalahkn. tp die ttp teguh n sabar. lepas sek, die menghilang bbrp thun disbbkan kebzan. then now, rapat kembali.
payad nie kecik jer orgnye. tp bijak. die bdk pharmacy kat uitm. tp... bln depan die dh nk fly g mesir. sob..sob.. besfren aku akn pegi jauh~sedihnye......
tp aku harap, die xlupekan aku kat cini..
aku harap die berjaya disana..





thanks u all!! love u all damn much~!



0 komen anda:

Post a Comment