15 August 2011

OVERRRR nyer perasaan nie!


cuak . takot . kecot perot . gelabah
[perasaan ketika ini]





Selamat malam kawan2 semua . huh~skarang ni budak2 batch aku tengah hangat demam . wow! demam apakah?? kitorg semua tengah demam VIVA .


VIVA apa? bukan VIVA perodua tu okeh . ni presentation VIVA which is, kitorg kene present depan doc-doc tentang research yg kitorang buat . waaaa!! dan, VIVA tu akan berlangsung esok .


kenapa laaaa perasaan takot nk menghadapi VIVA ni lebih menakutkan, lebih cuak dari nk buat presentation mcm biasa kat kelas tu?? errrr~biasanya, aku tak perlu kan nk hafal2 script bagai, tp ni.........wajib!! errrghhh~~tak suka nyeeee . a.k.a MALAS !


VIVA ni dh mcm menghantui perasaan kami semua~~sana sini ckp pasal VIVA . makan VIVA . minum VIVA . tidur VIVA . dan paling parah, nak semayang pun teringat VIVA . haiiiz~~kuat betul penangan mende alah ni upanya . adooiyaii~


untuk pengetahuan, sepanjang hari ni dan semalam, aku hanya keluar bilik bila nk berbuka puasa ngn sahur jer . sepanjang hari aku dlm bilik, mengadap laptop utk buat slides presentation!! gila parah~~haiiiihhh~


now, everything almost done . hafal dh sikit2 . dh fahamkan result2 . dan dh buat ayat utk menggoreng bila doc tanya apa2 . wahaha~~adeh!


turn aku esok pukul 2.30 cmtu . so, kul 2 dh kene ada kat sana or mebi lebih awal perlu ada kat sana spy tak kelam kabut . aaaaisshh~skang aku perlukan tidur yg cukup utk bgn seawal 8 pagi *asik bgn lewat je lately* . dan perlu mengulang penghafalan spy tak tergagap masa kat depan nnt . huhuhu~~


ok lah kawan2 . doakan yg terbaik utk aku ehhhh~~harap2 semuanya berjalan dgn lancar esok dan dpt markah2 yg bagus dr panel . huhuhu~chaoooo! nk tidoooooo~~~~


1 komen anda:

Muslimah Optimis said...

al da best 4 tomoro.. MO dah lepas semua tu..hihi.. memang ketaq lutut jugakla orang kata masa nak VIVA tuh

Post a Comment