11 August 2011

busy oh busy . keBUSYan melampau!






salam sejahtera semua!


comel tak katun atas tu? hihihi~hasil kerja tangan saye . adehhh~ itu la sbnrnye expresi aku kebelakangan ni . dgn kebusyan sbb due sudah hampir . pening plus blur . bulan ni adelah bulan yg terOVER busy . busy sgt sgt sgt sgt! nk tido pun xlena, mandi tak basah, makan pun xkenyang . haiiizzz~


haha . viva aku isnin ni beb! perghhhh~cuak gile okeh! thesis pun cm tah hape2 jer lg . dh nk kene present . waaaaaaa! nk menangis rasanya .

logbook pulak br 50% done . so, ada lg 50% yg harus disiapkan minggu depan dan minggu lg satu ade viva ke-2 plak . for long case presentation . cuak jugak!!

walaupun bz, ramadhan tetap xdilupakan . puasa, terawih, al-quran . harap2 bila tak ramadhan pun still boleh kekalkan tuk baca al-quran tu . *kene buang sikap mls nk bc quran ni* adehhhh~


ok lah . nk buat slides utk viva isnin ni . chaooo!


papai










p/s : harap2 cepat la hbis LI ni dgn pantas . dh xtahan da ni . mls da nk pegi MSU . nak cuti . pastu nk keje!!!




2 komen anda:

Musafir Melayu said...

Assalamualaikum...

I have to agree on that.

LAVENDERIES SHAYLEE said...

wslm arep..ya..u shud agree on that la..haha..sbb ko pun sama busy~

Post a Comment