02 August 2011

keRISAUan . keBOSANan . keTAKUTan



Ahhh~terasa bosan pulak duk rumah mengadap citam jer . huhu~ nak buat thesis pulak, tak boleh sebab tak tau nk buat cemana bila result yg aku dpt takde 1 pun yg significant! haiiishhh~cemana nie??? *risau*


oh kawan-kawan, aku dh nk habis praktikal wooooo~!! tinggal sebulan jer lg . ehhh . tak sampai sebulan dh wey . bbrp minggu saja lg . sbb tu lah dh jarang nak update blog ni . kerja2 lebih diutamakan . huh~ thesis lagi, logbook lg, viva lg, long case presentation lg . huuuuuu~ pengsan wey pengsan . dh la thesis ni pun aku cam tak faham pape jer . bdk group aku ramai yg dh siap kot . aku jer masih terkedek2 . bertambah terkedek-kedek bila dpt result tak significant! alaaahaii~


progression tuk logbook, mmg harammm~satu hapa tak buat lg . tensen jer . apa tak nya, br sekarang bg guideline, pastu nak kene buat report yg dari awal praktikal ritu . mati la wey . 6 bulan punye kot br nk buat disaat2 akhir . bijak memang bijak . hadoiii~~ cemana nk buat pun aku tatau . bukan aku je yg tatau, kawan2 aku pon sama . sorang pun tak start buat lg . hohoho . memang terbaik laaa weyhh!


utk long case pulak . huhu . ponnn tak buat lg . nk kene salin balik, pastu nk kene cari extra info . kang mati masa present klo doc tanya . haha . hadooiii~pening-pening . skang ni sampai dh tatau nk buat yg mana satu . iskkk~~sabar-sabar . nasib baik bulan puasa .




ok lah . nak tengok cite korea lah . pakwe aku de dlm cite tu . haha .




0 komen anda:

Post a Comment