04 May 2011

hari yang letih



Assalamualaikum pembaca-pembaca yang sudi baca post aku yg mengarut-ngarut ni . hehe . tak tahu kenapa harini terasa nak mengepost sesuatu disini . perjalanan harini, kurasakan lambat sungguh berlalu . haiiihhh~ letih .



hari ni jugak, tak tahu kenapa, aku tengok budak-budak kelas semua mcm tak productive langsung . suma macam lemau jer . apasal ekk?? termasuklah aku . rasa tak de mood pun ada . plus, aku tengok semua, bila doc tanye soklan, suma buat muka toya . haha .



today was first day with Dr.Omar . seorang pakar anesthetic . huh~ memang tercengang lah dengar die mengajar pasal drugs . dahla bila die sebut nama drugs-drugs tu laju gila . nak tulis pun tak sempat . boleh dikatakan, sepanjang kelas die tadi 90 % aku blurrrrr sebab, tak faham pe die ajar . siap tanya pasal camne nak kire blood volume ikot berat badan lah, pengiraan itu ini . perghhh~ mana ingat bhaaiii ! dah la b4 ni tak penah lak difocuskan kat pengiraan-pengiraan ni . memang fail lah bab mengira nie . huhu . tapi . beliau mmg hebat . kagum kejap . haha .



belajar dengan Dr. Faez lak, macam belajar dlm kelambu . suara pelan je plus, cara die cerita pasal anatomy tu, mcm tengah buat bedtime story kat kitorang sekelas . haha . kalo sapa duk belakang-belakang, konpem tak dengar sepatah haram die cite kat depan . sebab tu time kelas die je, aku mesti duk depan . kalo bleh depan muka die . hehe . bukan pe, senang nak catit pe point2 penting . huhu . kalo dok blakang, alamatnya sepanjang kelas die, aku berkhayal plus mengantuk ! haha .



Lepas je kelas dengan Dr. Faez, aku gerak teman nana jumpe boyfie die en.ikram a.k.a ikie . datang shah alam sebab ade interview keje kat puncak alam . huhu . lepak-lepak jap ngan dorang sementara tunggu kul 8 mlm coz ikie nyer tiket bas balek pahang kul 8 . sepanjang aku lepak ngan dorang, tibe-tibe rasa sedih je . yelah, hepi tengok dorang hepi je . bergurau senda . bemanja . huhu . tibe-tibe teringat kat danial . memang sepanjang lepak borak ngan diorang, pale otak aku ligat teringatkan danial . rindu sangat-sangat rasa . rindu nak gelak-gelak, borak-borak, manja-manja . huhu . time tengah borak-borak, leh lak kan ikie tnya aku, apa yang ada pada danial yang buat aku syg dan suka die? perghhh~ soklan tu susah tu nak jawab . hehe . jawapan mestilah ada . tapi, rahsia peribadi . takleh cite kat blog . haha . adeh~ikie-ikie . ada ke tnya camtu, segan eden ha! haha . but pape pun, aku bahagia tengok diorang bahagia . hope, they will be together forever .


[gambar tade kaitan dgn penceritaan ye . ade ikan kaler emas and putih cam albino]


gambar ikan-ikan tu aku tgkap kat kolam MSU . haha . banyak upenye ikan kat citu . lawa-lawa plus comel-comel . sian dorg, tak plak bwk roti ke apa, dorg kerumun jer kitorang yg dtg tepi kolam tu sambil mulut kuncup-kuncup kat permukaan air mintak makanan . sian tgk . pas ni, nak datang bagi makanan lah kat dorg . ermmm~bila duduk tgk ikan-ikan tu, rasa tenang je . hilang semua masalah . errrr~ tapi kalo de kura-kura mesti lagi best . haha . najwa siap bagi cadangan lagi suh tangkap kat tasik shah alam tu, pastu letak kat kolam ikan MSU tu . haha . najwa-najwa . ade je idea die . hehe .



ermm~ok lah u all semua . aku da mengantuk tahap dewa dah ni . mau beradu .



gudnite semua !









p/s : tak tahu kenapa, rindu b sangat-sangat . nak jumpa b, tapi...hmmm . b, syg rindu b . sangat . :(






0 komen anda:

Post a Comment