08 May 2011

1 happy day


harini, hari jadi aku . hari ni jugak, hari ibu . hiihi~seronok rasanya .


pagi-pagi tadi *time tgh tdo*, tibe-tibe dengar munyik msg enpon . tengok-tengok, upenya mak msg wish besday kat aku . huhu~ terharuuuu nyaaa . siyesss weyhh . tiap-tiap tahun, sebenarnya, aku paling menantikan wish dari mak . dan sejak 4 tahun yang lalu, aku menantikan wish dari insan tersayang aku . sapa lagi, en.chubby lah . huhu .





dlu, tiap-tiap tahun, mak selalu lupa besday aku . tapi, bila besday adik-adik, ingat lak . mak siap belikan kek lagi . sedihhhh~abah? rasanya abah tak penah pun ingat besday aku . tapi, terkejut tahun ni, tibe-tibe, abah wish plak . huhu . ekceli, aku tak kisah sangat pasal hadiah ke, kek ke . cuma ingatan parents tu je . kalau mak tak wish, rasa cam sedih jerrrr sehari tu . bergenang jer air mata . haha .





tapi Alhamdulillah, tahun ni mak masih ingat besday aku . bahagia jer rasa . kebetulan, arini ari ibu . mmg tepatlah harinya, mak yang dah melahirkan aku . mendidik aku . walaupun mak garang, tapi mak penyayang . walaupun mak suka bebel if buat salah, tapi mak tak penah rungut sepanjang besarkan aku . now, aku dah pun 24 tahun . da meningkat dewasa . rasa terharu bila baca msg mak pagi tadi..



"Hari bertambah lagi usia ke-24 tahun . cepatnya masa berlaku, rupanya anak mak dah dewasa . semoga jadi anak yg solehah . Ameen . Selamat ulang tahun ke-24 "




syahdu lak bila dapat msg yang ikhlas dari mak . mak mana yang tak pernah ikhlas kan kan kan?? hehe . ari ni jugak, mak masak nasi ayam yang dah lama aku nak makan . hehe . bukan pe, masakan mak dgn masakan org lain tak sama . mestilah air tangan mak tu yang paling sedap!!




oh . arini jugak, gaduh dengan abah . gerammmmm rasanya . bertengkarlah jugak tadi sampai nangis-nangis aku . tapi biasalah, bila anak bergaduh ngan ayah die, last-last bila masing-masing taknak mengalah, masing-masing sakit hati, masing-masing diam tak bertegur . huhu . tapi, nasib baik mak ade untuk membackup aku . hehe . so, takde lah aku ngan abah meneruskan pergaduhan tu . hoho .



erm . ok lah . ni pun nak tunggu mentor kul 9 . hehe .


bye!








p/s : arini, b da lik perak . rindunyee . dah sebulan lebih tak jumpa . pasni, jadi 2 bulan . rinduuuuuuuu b~ sobbbs sooobbbs.. :(



0 komen anda:

Post a Comment