28 December 2010

:: lagi-lagi KAWEN ::

mesti bosan kan aku ni asek post pasal kawen..kawen pastu KAWEN lg . huhu . nk buat camana skng kan zaman2 org kawen muda . ramai suda kawan2 aku yg kawen awl skng nie . tertekan okeyh! ni br umo 23 dh terasa tertekan, nnt da masok 25, 26 mesti lg tertekan giler klo time tu aku tak kawen g . hahaha!

Nak dipendekkan cite, minggu lepas 25 + 26 hb dec, aku sgt busy kerana telah di "BOOKING" . hah? ape diBOOKING?? hehe~ jgn slh phm ek, aku di"BOOKING" utk menghadirkan diri pada kenduri kawen kawan2. hehe~ actually, 25hb haritu ade 2 jemputan satu kenduri senior SMIK, kak hasanah . and 1 lg, akad nikah hafizah . utk 26hb plak ada 4 jemputan . byk tak byk tak??? gile kn? huuuu~ tp aku hanya memilih yg dekat2 jer. memandangkan 3 drpd 4 jemputan tu sumanya di Klang, so, aku ngn kwn2 g situ jer . sorry yek abg sheik! sbb xdpt dtg knduri kamu~hihihi~

hantaran

kami yg hadir

disaat diijabkabukan


hafizah yg tgh berdebar2






tu gambar2 disekitar disaat kwnku diijabkabulkan . suasana berdebar menanti lafaz dr si suami . hafizah muka cool giler, takde touching2, muke ttp serius mcm dlu . hehe~ lepas nikah hafizah, sempat lg kami menghadirkan diri ke karnival hira' kat hira' batu belah .





~*~ 26hb pulak ~*~








lepas kenduri mahfuz, sempat lg tgkap gmbr dgn akk nursery tmpt kami tumpang solat


apa2 pun, thanks sgt2 kat korg yg sudi menjemput kami ke kenduri kalian . semoga Allah sentiasa merahmati bahtera hidup baru kalian . semoga berkekalan hingga ke akhir hayat . ameen~



aku bila pulak ??



0 komen anda:

Post a Comment