20 February 2012

Hari-hari ulang benda yang sama (-__-!!)




Assalamualaikum semua.







Akhirnya setelah sekian lama menyepi . sekian lama tak menjenguk blog ku yang dah bersawang gila sampai habuk 5 inch dah . huk . huk . huk . maaf, bukan tak nak update tapi kekangan masa . masa memang cemburu dengan aku . haiiishh~







dulu, tak bekerja, bila-bila masa boleh nak update-update, blogwalking bagai . but now, fuhhhh! hanya Tuhan saja yang tahu . walaupun dah pasang niat nak update blog lepas balik kerja, selalunya tak tercapai niat . sebab?? penat ahhh!! yang aku tau, balik je keje, terus nak tido . nak sms bf pun, tak sempat . tu pasal dia dah macam meroyan semacam . sebab aku terlalu busy kot . sorry la eh sayang . orang baru nak beradaptasi dengan dunia baru . macamni la gamaknye . haruslah bersabar macamana orang bersabar dengan awak suatu masa dulu .







mesti korang tertanya-tanya kan camne lak aku leh lak nak update harini? oh, tapi kalau tak tertanya pon takpe . ekekeke~ ni adelah disebabkan aku takleh nak access system kat opis . why???? sebab aku lupa password, terus disable system aku . peh!! leceyhhh!!! nak kene tunggu password baru lak dari IT administrator . alamatnya, 2-3 harini aku akan membuang masa jer la kat opis sampai password baru dapat . korang rasa nak melompat ke nak sedih?? huh~







aku rasa nak sedih jer wey . sebab, bosan . bukan takat bosan, nanti productivity aku kurang laaa!!! arrrghhh~dah la tengah lagi under training . accuracy? huh~~aku tengok, ade la gak makin berkurang . hopefully, next month dah boleh confirm . kalau tak, kene training lagi 3 bulan . tak sanggup daaaaaa!!







ok lah, i nak blogwalking dan baca novel online kak acik . huehuehue~ mengisi masa lapang la katekan . babai!










0 komen anda:

Post a Comment