16 January 2012

Tahun baru, cabaran dan dugaan yang baru.. T__T







"Allah takkan berikan dugaan dan cabaran sekiranya ia tak mampu dipikul oleh hamba-Nya"







seberat mana pun dugaan, sehebat mana pun cabaran, kita kena lalui semuanya dengan tenang dan bersabar. tak ada masalah yang tak boleh diselesaikan.







Masuk tahun baru ni, aku rasa ni post aku yang kedua kalau tak silap. haha! sorry guyss! i'm busy. baru saja selesai konvo minggu lepas. dan minggu lepas juga direct keluar bawak family kawan dari serawak berjalan-jalan di sekitar KL. memang tak sempat langsung nak update blog nie. tapi insyaAllah, if dah tenang sikit nanti, akan diupdate. hehe.







berbalik pada topic, errr~dugaan apakah? cabaran apakah yang sedang aku alami sekarang nie?? hmm~peperangan hati dan perasaan. cheewahh!! gedik! huhu.







hmm~si dia sudah mula bertanya tentang hantaran. grrr~tapi........ masih tiada jawapan yang mak aku berikan buat masa sekarang. sepertinya tak nak bagi aku kawen or bertunang buat masa sekarang. *sigh*. di pihak aku sendiri, aku xtahu samaada aku dah bersedia atau pun belum untuk move to the next step. aku takut, aku rasa belum bersedia. banyak aspek yang perlu difikirkan. dan, memikirkan macamane nak berhadapan dengan orang yang membenci aku? boleh bagi idea? huhu~







0 komen anda:

Post a Comment