16 December 2011

mata oh mata



Assalamualaikum!



lama rasanya tak mengupdate kan? huhu~maaf la, masa tak mengizinkan ku utk berpoya-poya di blog . sangat busy .




busy apakah? huuuuu~ busy penat buat keje lorrr! hmmphh~ku merasakan minggu ni adelah minggu yang sangat mengantuk . sebabnya, sambil buat keje pun aku boleh nk terlelap . camne tu?? haiih~ so, sabtu dan ahad adelah masa untuk aku berehat tido lerr gamaknya *mmg slalu pun buat* hahaha!




rabu haritu ade 2nd dinner IMS . aku turut serta pegi sana lepas balik keje . perghh~letih dan mengantuknya bukan kepalang dah . sampaikan nak makan pun, xlarat dah . makanan ala-ala kenney rodgers babe! hahaha~nampak menarik, tapi.......bagi aku failed! tatau kenapa rasa dia macamtu . terus terbantut selera aku . grrr~last2 makan spagetti, popia ngan puding je . lol~




artis jemputan masa tu, Kilafairy . errr~aku sebenarnye tak tau pon dia tu menyanyi selama nie . wahahahaha!! but, she's gorgeous that nite! i like her baju kurung . soooo beautiful! kurusnya dia dan kecik je orang nya . ingatkan besa la sangat dia tu . hehe~nasib baik suara sedap! :)




habis je dinner, terus gerak balik . sesampai je rumah, dh macam tak de tenaga langsung . mandi pun ala kadar je, asalkan bersabun . pastu, terus tido loooo! sok kena bangun awal pulak . huuu~




hmm~now kat opis, baru siap keje . mata nie rasa macam nk tertutup je nie weyhh!! isk2.. :(







0 komen anda:

Post a Comment