05 December 2011

jangan biarkan aku berdarah



Orang kata ; "PENANTIAN ITU SATU PENYIKSAAN"



korang pulak kata apa??



aku pulak kata, ye! "Penantian itu satu penyiksaan"


haiishh~memang aku sangat-sangatlah tak suka dan BENCI bila ade perasaan macamni . segala macam perasaan ade . bengang . marah . sedih . tapi, tu semua aku yang rasa . dia??? ada rasa?



pernah ke dia rasa macamana, bila orang buat macam yang dia buat kat aku sekarang??


pernah ke dia rasa macamananya rasa bila, perasaan dia tak diendahkan??


pernah ke dia rasa macamananya rasa bila rindu pada seseorang??


pernah ke dia rasa macamana perasaan sayang??




aku rasa, semua tu dia xpernah rasa . sebab, aku rasa macam tak diendahkan je . macam aku sorang je yang rindu kat dia . macam aku sorang je yang sayang sangat kat dia . it's almost 5 years bersama, takkan perasaan aku pun dia tak boleh nak faham . macammana aku nak faham dia kalau dia sendiri tak beri aku peluang untuk memahami . dan aku rasa, 5 tahun tu dah cukup untuk dia memahami naluri aku sebagai seorang perempuan . bukan aku mintak apa-apa pun . cuma perhatian dan kasih sayang jer . takkan itu pun tak boleh nak bagi??




aku walaupun se-busy mana pun, mesti akan cari masa untuk mesej dia tanya khabar . sebab, aku taknak dia fikir aku lupakan dia . tapi . dia?? bukan aku tak tau kerja dia macamana, tapi seharusnya dia jugak fikirkan aku kat sini . cukuplah sekadar tanya khabar aku walaupun 1 sms pun dah buat aku rasa gembira . susah sangat ke nak buat aku gembira???




sampai aku rasa, aku dah tak tau nak cakap apa . tak tau nak buat apa . rindu yang teramat, tapi hanya dipandang sepi . aku tak nak luka lama berdarah kembali sebab luka lama pun masih belum terubati . tak nak benda yang sama berulang kembali .



0 komen anda:

Post a Comment