20 April 2011

welcome back !



B U S Y




Assalamualaikum semua!! :)



wahhh . maaf ye sebab lama menyepi . ini adelah kerana ke"busy"an plus ketidakstabilan emosi membuatkan aku tak mampu untuk menulis apa-apa . walaupun sebenarnya banyak mende nk story . hehe . Actually, ni pun baru nak sehat . apa tak nya, 2 hari lepas diserang kesakitan perut yang amat sangat sampai muntah-muntah, plus sakit kepala . perghhh~lembik terus aku, melepek jer . huhu . but now, Alhamdulillah, im getting better .



oh . ni baru je balek dari pegi KAMAL BOOKSTORE kat KL . carik white coat ngan buku sikit-sikit . tapi bukan aku lah yang beli buku-buku tu, tp kawan-kawan yang beli . hehe . ini kerana telah ditegur oleh doc, sebab pegi ospital, tp barang-barang tak lengkap . ekekekeke~ yeeeaaaay! dah ada white coat! heeeeee~best2..


hmm . harini, whole day aku rasa better . kembali bersemangat setelah dkt 2 minggu tak bermaya . oh, dan harini aku bermake up untuk ke kelas, dan pkai kasot baru yang mak beli kan . hehe . barulah rasa aura semangat sikit, walaupun sebenarnya dh tawar ati nak pegi intern . nak tau kenapa???? meh aku story .



ini cite yang memang aku hangin satu badan . bukan aku je yang hangin, tapi kawan-kawan yang lain pun sama . ade ke patut, kitorang ni intern kat MSU jer?? intensif class jer plak tu . then, pegi HTAR just once a week . *sigh* . terus ilang mood nk intern . weyyyy~ 6 bulan kotttt kne duk MSU lg . damnnn~sungguh tak best! pastu, kene dok kelas intensif . hari-hari kul 8pagi sampai 5 petang . pastu, dlm kelas kene dengar lecture lagi . perghhhhhh~! memang terbaik lahhhh kan . otak aku dah rasa tepu gile dh . jadi, simptom-simptom malas nak pegi kelas pun menebal . sebab tu pegi kelas pun dgn muka yang sangat pale . huhuhu .



tak kesah la kan . tapi kan, tapi kan . perghhhh! pack gile masa . dah la kene buat report tuk every lab session, pastu ade buku log lagi, pastu kene buat thesis lagi . then last2 plak, kene viva lak . demnn! pack gile . haha. tp, satu haram jadah aku tak start buat lagi . and ..... yang paling tak menariknya, nanti last2 intern ade exam . siottt ah kan . mana penah lepas intern ada exam!!! benci tauuuuu~! *ini menambahkan lagi takde mood nak intern*



erm.. ok lah . mau tido . keletihan . huhu . maaf, aku terpaksa beredar . later, i tulis-tulis lagi ye . babai ~!






0 komen anda:

Post a Comment