08 April 2011

benci bila terpaksa ucapkan SELAMAT TINGGAL





selamat malam semua!

ok, ni nk smbung entry tgahari tadi . hmmm . agak ke"BUSY"an sikit tadi . huhu . ermmm~ actually mood aku arini tak berapa nak ok . sedih sangat . rasa kehilangan pun ada . sebab tu aku tak suka bila aku terpaksa ucapkan SELAMAT TINGGAL dekat orang2 yang aku sayang, orang2 yang aku rapat T_____T


hari ni, aku terpaksa jugak ucapkan Selamat Tinggal dekat quraisya a.k.a merangkat rumate aku kat umah sewa tu pulang ke Sarawak utk selama-lama nya . apa tak nye, sejak akhir tahun lepas, kitorang dah mula rapat . sedih sangat-sangat . oh ya, aku ada sumthing nak dedicate kat member aku yang sorang ni . kalau dia baca blog aku ni, hope die tau aku rindu dan sayang die .



kehadapan sahabatku yang tersayang,

aku rasa, terlalu singkat masa sepanjang kita kat umah sewa tu kan . aku mintak maaf kalau selama ni, aku banyak menyusahkan kau, sakitkan hati kau, pinjam barang-barang kau, or termakan makanan kau ke . halalkan makan minum aku ea sepanjang kite sama-sama kat cini . ermm.. beb . pas ni, dah takde dah orang yang nak basuhkan baju-baju aku . dulu kite slalu gilir-gilir cuci baju kite sama-sama kan? pasni, tade dah orang nak gaduh-gaduh dgn aku kat bilik tu lagi . tade sapa dah yang nk dengar luahan-luahan hati aku kalau aku sedih ke, gembira ke . sebab dulu, aku slalu je kan share dgn kau, even aku gaduh dgn danial or happy ke dgn danial mesti aku story kat kau kan . pasni, tade da sape nak tolong urutkan aku bila aku sakit pinggang sangat-sangat . kau je yang slalu tolong urutkan aku . pasni, tade da sapa nak temankan aku makan kat kedai ane bawah tu kalau takde sapa-sapa kat umah . pasni tade sapa dah nak borak-borak ngan aku tengah-tengah malam, gelak-gelak . pasni tade da dengar suare kau terkekek-kekek bile feeling-feeling tgk cite korea yang sampai buat aku pun nak join kau tgk .

beb .sorry sangat-sangat sebab tak dpt nak spend time dgn kau sepanjang minggu ni . aku bukan taknak, tapi sebenarnye aku sedih . aku takot aku xleh kawal sedih tu . nanti aku buat kau sedih lak beb . and sorry jugak sebab tak dapat temankan kau malam-malam sebab aku dah tertido awal sebab keletihan kelas intensif 8-5 ptg hari-hari . bertambah sedih bila aku tengok bilik kite makin lama, makin kosong barang-barang kau . nak-nak lagi, bila kau da buang almari baju kau tu beb . sedih sangat . tapi aku diam je . sorry ea beb, kalau aku banyak sangat sakitkan hati kau, yelah, aku kan suke sangat buli kau kn? erm.. aku saje gurau-gurau je sebenarnye . sebab aku sayang kau beb . aku tak penah kot ade member cam kau . seriously . aku takleh da dapat member cam kau ni .

pagi tadi, kalau kau perasan, aku tak banyak sangat cakap ngan kau kn? sorry ea beb . sebab aku takot, aku nangis . masa anta kau kat airport tadi, aku jalan lambat pun sebab aku sebenarnye taknak bagi kau pegi . tapi, terpaksa kn? family kau kat sana lagipun . erm . beb . aku tahan dari nangis mase kat airport tu . tapi bile kau cium pipi aku before kau masuk, air mata aku ngalir gak walaupun aku cuba tahan seboleh-bolehnya sebab aku taknak kau sedih . kat kelas tadi pun, aku cam takleh nak concentrate . aku still sedih . bila aku balek, aku tengok bilik tu kosong jer kat bahagian kau . aku nangis . akhirnya, aku nangis . aku tak suka bile mende-mende camni jadi . nak-nak lagi, aku dah mula rapat dan kenal hati budi kau . aku tak dapat nak tahan lagi, nana datang pujuk aku, tapi die plak join aku nangis beb . sunyi kitrg bile kau dah tak de ni . lepas ni, no reason dah aku nak stay kat umah sewa waktu-waktu cuti . sebab biasanya aku tak balek pun sebab aku nk temankan kau . aku taknak kau dok umah tu sorang-sorang .


ermm . qusya . arini, aku ngan nana dua-dua tak dapat nak tahan sedih . nana tghari terus balek pahang . aku, pun balek rumah mak aku gak . sebab aku dah tak tahan da duk sorang-sorang dalam bilik tu . teringat kau . siyes gile . dah la ko tinggalkan bantal ngan tilam kau . bile aku tgk, aku teringat kau . aku nangis . hmmm . beb, kalau kau free-free, dtg la cini lagi ek . nanti time viva, kalau kau datang sini, jangan lupa jumpe kitrg tau . erm..beb, kau kat sana tu, jangan lupa kitrg kat sini, jangan la lost contact terus . kitrg sentiasa rindu kau beb . aku rasa sunyi sangat bile kau da balek ni chey . yela, dah tak dgr suara kau gelak-gelak lagi . hmmmm~ beb.. aku sunyi . hari tu danial dah balek perak tinggalkan aku kat cini, ni kau plak tinggalkan aku kat cini . sume org nak tinggalkan kan aku kat sini .

aku sayang kau . aku rindu kau . u r my best buddy chey! love u so much my dear fren.. hope, can see u again . take care babe . T_____T




ni last kite makan sama-sama . kau belanja kitorang semua . thanks beb


ni masa kat depan pintu masuk . time ni semua br lepas nangis




ok . sorry ye kepada readers diluar sana . sorry, mood aku sedih jer arini . aku da kehilangan seorang kawan yang baik sangat-sangat . so, mood aku down gila . maaf .








3 komen anda:

Nomad Melayu said...

that's what friendship is all about. :)

LAVENDERIES SHAYLEE said...

yupss ariff~ sumtimes terasa kehilangan bila kawan dah tak ada dgn kita.. :(

Anonymous said...

sedih plak.

Post a Comment