24 April 2011

masih rindu, masih sayang



Assalamualaikum . Selamat petang


Semalam dah angkat-angkat brg pindah rumah . yeaaaay! best2 . sebab lepas ni dah tak payah lagi fikir pasal sewa, bil-bil rumah, bil tenet pe suma . and da tak perlu lagi fikir pasal makan . kat rumah mak bleh je nak makan or masak pape yg aku suke . feel better bila dapat duduk dengan keluarga semula . and u know wut, nana will stay at my house for this 6 month . hehe . yeahh~ harap-harap dia selesa di rumah . rumah aku tu dh la bersepah-sepah jer . haiih~segan pulak ngan nana . sorry ek beb . tapi, atleast bila ada nana, aku de teman nak borak bila kat rumah . tak la aku sunyi sepi je . hmmm~



adeh~ busan sungguh rasanya . tatau mcmane nak ungkapkan perasaan aku ketika ini .

GEMBIRA?? hmm~gembira jugak lah sebab dah nak pindah rumah . dah tak perlu mem"FAKE"an diri . just being myself . huhu .

SEDIH?? banyak faktor yang kebelakangan ni buat aku rasa sedih . sedih jugak la bila da nak pindah rumah ni . yela, 3 tahun duk sama-sama . tapi sekarang, masing-masing da bawak haluan masing-masing . mungkin hanya akan bertemu di kelas je . then, suma balik rumah masing-masing . huhu~sedih .


Antara sebab lain, hmmm~ macam biasa lah . sedih bila merasakan diri ni macam di biarkan . dalam relationship ni, macam-macam dugaan yang akan kita hadapi . aku perasan, sejak relationship aku dgn en.chubby mencecah 3 - 4 tahun ni, pergolakan tu aku rasa sangat hebat . sehinggakan, aku rasa seakan ku tak mampu lagi untuk bertahan . tapi, aku kuatkan jugak hati, cekalkan jugak diri ni untuk bertahan . sebab aku tahu, aku cuma ada dia . bukan lah aku kata yang family and kawan-kawan tu aku takde . tapi, kawan-kawan lain, family lain, org yang kita cinta tu lain . yang sama adelah, mereka tu suma insan-insan yang kita sayang . kan??


tapi kan . aku tak rasa aku gembira dgn org lain mcmana hati aku gembira bila bersama en.chubby . bila pertelingkahan tu jadi, aku antara org yang paling susah hati, berusaha untuk memulihkan persengketaan antara kami . aku cuba melatih diri untuk menjadi sempurna untuk beliau wlaupun aku tahu aku takkan sesempurna yang beliau inginkan . aku tahu aku tak sebaik mereka-mereka diluar sana . tapi, aku cuba menjadi yang terbaik . mungkin, ada kesilapan dan kekurangan yang aku tak sedar . hmm~ aku harap, beliau tahu . dan aku tahu beliau tahu aku sayang sangat kat beliau .


orang kata "sayangi lah seseorg itu dgn sekadarnya" . erm~



ye . memang . memang aku seperti hilang arah kalau beliau takde . hari-hari aku penuh tak bermaya . sakit-sakit . takde langsung keceriaan di wajah . hmmm~ cuma sampai ke hari ni aku masih tak faham, kenapa beliau mendiamkan diri lately? apa salah aku sebenarnya? banyak persoalan yg berlegar-legar difikiran . tapi semua nya masih tak terjawab . aku cuba, carik salah aku kali ni, tapi xdapat . tak tahulah kenapa, sehari takde msg, seharian aku jd tak keruan je . aku, bukan lah nak beliau msg aku setiap masa, setiap saat setiap minit . tapi, sekurang-kurangnya, msg lah aku tanya khabar ke apa ke . satu dua msg pun itsokay . it makes me feel better and i know u still remember me . but ... its not like that . no msges, no morning msg, no gudnite msg . even, everyday i cant miss to msg him . i think of him everyday . woke up, say morning to him . hmmm~ i really2 miss him so much .



senyap . dan masih senyap . aku taknak fikirkan tentang yang bukan-bukan . aku jugak taknak perkara lama berulang kembali . its really hurt me a lot . aku harap, beliau akan faham apa yg aku mksudkan ni . hmmm~



sumone dedicate this song for me . she noe im sad . she noe my condition . she said that this song suite for my condition rite now . hmm~ thanks btw . ade la cikit . hehe




then, i heard this song . by Stacy- kisah dongeng .




mencintai aku dengan seadanya..
mencintai aku bukan kerana rupa..
dalam waktu sedu..
dalam waktu hiba..
ku harap dia rela..

mencintai aku dengan seadanya..
sanggup menerima insan tak sempurna..
atau mungkin cinta sebegitu
hanya kisah dongeng saja??


btw, aku taknak kisah cinta kita ini jadi kisah dongeng . aku mahu ia suatu reality . tapi bleh ke?? hmmm~ sayang.. cepat-cepatlah . dah tak sanggup nak berjauhan lagi . dah tak sanggup sepi sorang diri .






p/s : awak..kalau awak baca ni, saya nak awak tahu,saya sunyi . saya rindu awak sangat2 . takboleh ke awak kurangkan kesedihan saya ni?? berilah saya peluang untuk tahu apa salah saya . jgn biarkan saya macamni . saya sayang awak . takkan itu pun awk tak sedari? (T____T)



1 komen anda:

oxaloacetate89 said...

wah! itu lagu saye!! suke lagu stacy anam! :D

Post a Comment