05 March 2010

:: suatu hari ::

im coming again tonite to update my blog.hehe~~ermm~~arini ade lab test.setelah semalaman semalam berstudy + bersedih3an [cian sya kne dgr mslh3 aku mlm td.sorry ye sya] aku pun tataw smpai bile kesedihan aku nie akan berakhir.thanx for being my gud listener.

walaupun sedih3 tp study tetap dijalankan seperti biasanye mlm smlm.huhu.yeaaahhh~!!!


td bgn3,test kul 12.30 tghr stat.fuhhh~!! naseb bek senang gile soklan Dr.Ammar.hahaha~!!! 5 soklan jer.[klo tito awl smlm pun takpe,confirm dpt jwb] Alhamdulillah,test was so easy!


bis jer test kitrg pun g la mencari3 makanan di TESCO.makan kat restoran kopitiam kalo xsilap la.fuhh~! order nasi goreng + pau custard [pau wholemeal okay! sedap giler!! RM1 jer promotion].pas mkn2 kitrg pun balek la umh.

[ni pau wholemeal custard saye!! yummmyyyy!!]

petang td,a miracle buat julung3 kalinya aku keluar bersiar3 disekitar brunsfield apartment nie di waktu petang.n ptg td aku men buaian kat taman~ahaks!! besenye budak3 umah aku jer turun berjogging.aku duk uma tgk tv.klo x tgk tv,aku tido.haha.tu la keje seharian aku [tido dh jd sbhgian dr hobi aku!]







abes jer bersiar3 ditaman n tgkap2 gmbr.aku pun balek.penat la jugak,tp seronok coz pertama kali turun diwaktu petang + pertama kali men buaian kat taman apartment nie.hahaha~!! [kesiannye aku nehhh~~] papepun, i enjoy the moments.pasni tataw da ley lg ke nk bersame3 diorg lg.hek3 [touching lak tibe!]


hmm~mlm pulak,imah blanje kitrg mkn td.hihi [save duit i] erm..mkn roti canai + air barli jer.so xmhl sgt.ingt nk mkn nasik,tp disebabkan mamak,xjd.tp takpe...imah blnje.hikhik3


[muke kelaparan]



whole of story today :
seronok dpt bersiar3 kat halaman brunsfield + seronok dpt meluangkan mase bersama3 budak3 umah 331. lepas nie tataw la dpt lg x kite nk buat semua nie same3.




0 komen anda:

Post a Comment