03 March 2010

:: no title ::


haloooo eberibadi~!!! [excited tibe] erm...dis week lots of work shud be done before final exam start.around lg 11 days more to go for FINAL EXAM.


sem ni target nk lepaskn 3 pointer [boley ke??] adeh~~
sbnrnye, aku da cam tahap putus ase da nk study nie.mcm2 kat pale nie aku pk.cane ea nk tumpu if mcm2 probs aku pk.hmmm.........


pas bis BMS nie, tekad nk smbung lg, BUT......mcm xkesampaian jer.nk smbung MBBS kne lak de bbrp puluh ribu dlu.tuk byr awl pengajian.mne aku nk cr duit byk tu dgn keadaan family yg ceni.klo nk keje pun, 10 tahun pun lum tentu dpt byk tu.haiiiishhh~~


tp......
klo x smbung, xley la nk dpt title DR. tu.hmmm.....fees sume klo smbung kat mesia nie around RM2++K.klo kat bangalore RM3++K. hmmm..better smbung cini jer kn.BUT.........klo smbung sini,campus kat Kota Bahru, kelantan. [wut???!!!] dgr kelantan jer,lemah semangat aku.jaohhhhh giler + tak best langsung.hmm.....jauh ngn family,dgn org ksygn aku.hmmm..............[aku tade kekuatan utk itu]


ermm..........td pg3 jer dgr 1 berite yg mengejutkan aku [mungkin].ermm...b da benti keje oso same wit his twin.erk! [WTH!!] terkejot gak la dgr dat berite.then aku tros ask him for a cnfirmation.he said YES! n he said dat he want to go back hometown kat PERAK~~[sediy...(T__T)] rase sgt xbersemangat today bile dpt taw centu.hmmm..... [takpela,i de kekuatan i sendiri b] i shud built it for myself dgn dibantu kwn2 yg memahami keadaan i nie.

haishhhhh~~tataw da nk ckp cane pasal relationship nie.yg aku taw skng nie,pe nk jd, jd lah.dh ilang upaya lg.hmmmm.....menyintai tak semestinya memiliki [bukankah begitu??]


Semula ku tak yakin
Kau lakukan ini padaku
Meski dihati merasa
Kau berubah saat kau mengenal dia

Bila cinta tak lagi untukku
Bila hati tak lagi padaku
Mengapa harus dia yang merebut dirimu

Bila aku tak baik untukmu
Dan bila dia bahagia dirimu
Aku kan pergi meski hati tak akan rela


************************************************

Ya Allah jika aku jth cinta,
cintakanlah aku pada seseorang yg melabuhkan cintanya padaMU,
agar bertambah kekuatanku utk menyintaiMU.

Ya Muhaimin..jika aku jth hati,
izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yg hatinya tertaut padaMU agar tidak terjatuh aku dlam jurang cinta nafsu.

Ya Rabbana..jika aku jatuh hati,
jagalah hatiku agar tidak berpaling daripada hatiMU.

Ya Rabbul Izzati..jika aku rindu,
rindukanlah aku pada seseorang yg merindui syahid dijalanMU.

Ya Allah..jika aku menikmati cinta kekasihMU,
jgnlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMU.

Ya Allah..jika aku jatuh hati pada kekasihMU,
jangan biatkan aku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru mnusia kpdMU.

Ya Allah..jika Kau halalkan aku merindui kekasihMU,
jgn biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMU.



~ameen ya rabbal a'lamin~


*************************************************

0 komen anda:

Post a Comment