15 May 2012

Should make a big step in my life

Assalamualaikum pembuka bicara~~ woootttt woottt! lama gila rasenya tak jengah blog ni . dah bersawang-sawang dah . haiish! maaf ye blogku, tak sempat sangat nak tanya kabar awak . ittew *sebutan dgn gaya gedik* busy sikit lah . nanti ittew dah tak busy sangat ittew update hari-hari ea . huhu! rasa nak lempang diri sendiri !! hahaa.

ok la , mukaddimah nak panjang pulak laaa kan . ciss! kembali ke tajuk asal . huh? wut a big step? *berfikir sejenak* . huhu . masa aku duduk termenung semalam, dan tadi . aku berfikir banyak perkara, banyak sudut aku jelajah . banyak juga benda yang harus aku ubah dalam life aku ni . terlalu banyak . especially hutang piutang aku yang berlambak . fuh! tapi.aku bukan hutang ahlong ye . huhu . ini hutang belajar meyyhh! can u imagine that, with my age rite now, i dah berhutang about 100k ++ . wtf laaa kan!! lepastu, aku yakin 100% dgn gaji aku skarang yang tak seberapa ni,takkan mampu utk aku bayar semua nya dalam masa yang singkat melainkan, aku ade pokok duit!! huhuhuhu . demn! hidup dlm berhutang ni, rasa amat3 lah tak selesa . pernah korang rasa tak? -_-"

Dengan duit gaji yang sekarang ni jugak lah aku nak tolong2 family sikit . dengan gaji ni jugak lah aku nak kene buat savings . errr? savings?? *garu kepala jap* . saving ni payah sikit aku nak cakap . sebab nya, walaupun aku dh keje omost 6 month,but masih belum dapat nak menabung . tiap2 bulan, ada jeeeee nak kne guna duit . duit pulak keluarnya macam air je . masuk lambat pulak cam sipot!! huh! tensen! kalau macamni lah,camne nak kawen cepat?? grrr~ ok fine . aku kalo boleh nak kawen cepat . cam orang lain gak dow! huhu . tapi takde la sampai tahap desperate babe . aku still slow moving . ekekkee!

huh . banyak lagi sebenanrnya yg aku tgh fikirkan . nak cite tapi ngantuk.sgt lah! to be continue boleh?? alaaa. xkire,nak.gak to be continued! hahahaha!!


nite people!! love ya!!



to be continue............

2 komen anda:

Anonymous said...

pelan2 nnti mesti dpt simpan.sikit2 takpe yg pntg ada gak simpan kn.

LAVENDERIES SHAYLEE said...

yuppps2,, betul tu zoeyy! :)

Post a Comment