22 October 2011

Life as an UNEMPLOYED




Assalamualaikum semua kawan2 blogger!


wahh! dh lama gile babun aku tak jengah blog aku ni yang dh bersawang siap ade byk gile labah-labah . haha . lol~



bosan dehhh dok umah tanpa buat keje apa-apa . huhu . rutin harian sama jerk . BOSAN!!! oh yeahhhh! aku bersemangat gile babi cari keje kat jobstreet bagai . tapi masih blom ada yg bertuah . huhu . berusaha dan berusaha!!



alhamdulillah, kamis aritu dpt panggilan interview kat President College kat area PWTC . lol~ lecturer??? warrrghhh! sungguh x ku sangka aku boleh nk pegi interview tu . tapi tak kesah la kn, just try . mana tau kot2 dapat ke kn . huhu~



Hari nk pegi interview tu, dgn semua yg dia suh aku bawak, aku bawak . huh~~cuak beb . seriyesss rasa nk terberak terkencing baiii~ perot sakit jeeee . nasib baik ade mmber yg baik hati temankan . kurang la sikit rasa cuak tu .




aku dah agak da, diorg suh aku buat 20 mins mock lecturer sbb nk suh aku present . wahhh! gile takot, present dpn org yg aku xknl . haiiiih~ tp tibai je la present . 20 mins aku rasa cam lama giler . hahaha . habis jerrrr, tros tarik napas lega . diterima or tak tu blakang kire . asalkan da hbis interview!




habis interview, aku ngan timah pegi jalan2 carik makan . wawawawa~~ pegi CM jalan2 . tibe2 ternampak Fish Spa kat CM tu . RM5 for 10 mins . rasa mcm nk try . ajak timah buat jugak . hehehe~~geli gilerrr bila letak kaki kat dlm tu, pastu ikan tu laju gila dorg kerumun2 kaki kitorang . ekekeke~letak tangan pon dorg kerumun . geli gile . haha! tp besss wey . rase lega gile kott .




habis je ber"FISH SPA" kitrg jalan-jalan lagi . then I grap 1 pants . arrrghhh! mmg suke gile sluar tu . biasa aku jumpe harga nye RM30 ++ tak pun RM40 ++ . haha . tapi ni RM25 jek . waaaa! trus grab tanpa fikir panjang . tapi kan . tapi kan . bile ek aku nk pakai pants tu eh????? lol~beli jek, tp tatau nk pakai biler . hahaha . takpe2 . akan ku pakai nnti . hihi~



then, jalan-jalan lagi . pegi tengok lisa kerja kat pavi lak . errrrr~actually tu firstime aku masuk pavi . weyyy! korg jgn nk ckp aku ketinggalan zaman ke ape eh . aku nak pegi pavi tu pun buat apa je la kan . nak beli brg, xmampu . tu utk org2 kaye bole lah . dari pegi pavi, baik aku g mid ke . berbaloi la jugak . tade la sakit ht sgt . haha . then, terus gerak balik sbb rasa cam dh petang sgt

timah the WITCH! wahaha~





time nak balik, gile lah kan . bertembung dgn org2 balik keje . gila babun ramai nak mampus . kat KL central je tunggu train omost 2 hours . and . and . 2 hours tanpa duduk okeh!! beratur . babun!! kaki tayah ckp la . mmg gile babi sakit, mcm nk tercabot . kalo mcm ni la hari2 aku keje kat KL nek public, mmg mati laaa wey . tercabot kaki den .




sampai je rumah mmg dh penat nak mati . yg aku tau, mate nk tertutup jek . haha . mmg balik2 terus mandi2, dan landinggggg!! fuhhh~tamat cerita seharian carik keje aku . wawawa~





korang-korang doakan laaaa aku dpt keje cepat eh eh eh . huhu~sblm next year, hope aku dpt laa keje . insyaAllah~amiiiiinnnnn~~







1 komen anda:

Nomad Melayu said...

Anda telah di tag! Jawab jangan tak jawab!!

http://nomadmelayu.blogspot.com/2011/10/me-malaysian-in-mesir-tag-edition.html

Post a Comment