02 January 2011

:: pre-NEW YEAR 2011 ::

~ gudbye 2010, welcome 2011 ~




mungkinkah dh jd tradisi bila nk new year jer, buat kerja gila . mcm thn lepas, kami hangout beramai2 ke sunway. gurls day out jer laaa tpnye . no guys allowed! hehe . yela, sumtimes, kite nk gak laa kn jenjalan ngan kwn2 instead boyfren . tp kes aku agak kelainan cikit . jenjalan ngn kwn2 mmg best gila! tp still nk sgt kua dgn my boyfie . agak sukar utk ajak die g tgk wayang! isk2.






akhir thn 2010 kali ni buat keje gile pegi genting plak . ok! seriusly ini sgt gila kottt! haha . tk pepagi kamis dh call aku ajak kua g karoke . gile! huhu . dpt kua hnye selepas lecture series at 4 pm . then tk amek aku n then tros g umah banie, pickup banie lak . then tros g karoke kat klang . sejam RM20 . tk dgn tnpa berpikir panjang tros nk 3 jam = RM60 . pehhh! ok . time tula melalak2 sepuas2nye . 3jam beb . mcm nk tetido aku dlm bilik karoke tuh! but best gile melayan kwn2 yg gila cm dorg . happening!

then sesuatu conversation yg tak disangka3 membawa kami ke kancah kegilaan keremajaan kami .


tk : " jom g cameron . aku teringin la nk g cameron "

aku + banie : bila?

tk : esok pagi, then tido sana . sbtu kite balek sini blek .

banie : dr pegi cameron, bek kite g GENTING!

aku : besttt! jommmm2 . tp bila?

banie : mlm ni, jom!

aku + tk : serius???

banie : yelah, kite gerak mlm nie, sok pg3 lik sini blek laa . g tgkap2 gmbr then balek .

tk : gila!

aku : blh gak tu..lama tak buat keje gila cmtu . haha! haaa! pe kate kite ajak imah . sure die nk ikot!

*banie call imah*

banie : ok, imah set . kejap g amek die kat bruns .

aku : ok! tp xlengkap tnpa kamera mahal tk!

tk : bodo lah kau . camera aku kat umah cheras kottt!

banie : nnt kite g la amek dlu, then br g genting .

tk : yelahh!

aku + banie : okkkk settt!


dr situlah bermula nye kegilaan kami, tnpa berfikir panjang, tnpa perlu masa yg lama utk buat keputusan~ pas bis mkn trus gerak g bruns n amek imah . ttp malangnye inas jugak nk ikot . haha! takpela, ajak jer la . syiokkk gak reramai . hehe! then, brangkat lah kami ke sana . smpai kat sana, gilerrrr kesejukkan, rasa cm nk beku jer .










:: besa nyerrr tgn banie dr tgn aku!! =.="


sgt syiiiooookkk laaa hangout ngn korg weyhhh! lain kali leh buat lagik! hehehe~
smpai uma around 8am . then tido skejap pastu dh nk bertolak ke melaka lak wit imah . *sigh*



hari2 yg penat . selamat tahun baru!

0 komen anda:

Post a Comment