22 November 2010

:: allOVERagain::


lama rasanye xupdate blog nie . bukan ape,mlas plus busy sikit . mcm2 berlaku 2-3 bulan yg lepas . isk3..

exam dh habis, result pun da amek . isk3 . kecewa? aku pun tataw nk ckp kecewa ke tak . ade la kecewa cikit . tp xsgt sbb aku tau camne cara aku blaja . so, deserve la dpt teruk cmtu . but, better than before . tak bgtaw mak lg, takut . erm..sem ni last sem aku nk pulun, agak3 leh x CGPA tu naek lg tuk sem depan? hmmmm~~takutnye..aku perlukan smangat utk blajar~~isk3..

aritu g perak, tetibe kne lak jd pengapit . hahaha!! mmg style lah kn . xpnh2 jd pengapit . pengalaman tuuuu~~hihi~

jd pengapit, pengalaman termanis tahun nie . ape xnyer, xpenah3.hihi~mcm xsabar lak nk kawen.ekeke~*pade yg berkenaan, cepat3 la pinang saye!* hahaha!










huhu . tu la antara gmbr2 yg ade, ade lg, tp nnt lah update lg. rase kemalasan + lapar giles dh nie~huhu~



daaaa!!


bye3

0 komen anda:

Post a Comment