28 August 2010

:: pertemuan yg tak dirancang [bhgn 1] ::



knp entry kali nie bertajuk spt diatas???

ini kerana.......

dpt jumpe 2 makhluk Tuhan yg ter'SANGAT' busy mengalahkn menteri. dua wanita bekerjaya yg SANGAT workaholic~!

banie & tiekay :: mkhluk paling bz kat dunia!


biasenye klo rancang nk jmpe, mesti xkn tercapai hajat. ade je alasan dorg tu *xmunasabah alasan! rase nk lempang2 je* nk3 lg c banie. uhuhu~
btw, tujuan utama jumpe sbb banie kne pakse dgn aku g ospital tgk abg atan a.k.a abg imah yg menghidap "CARCINOMA PANCREAS". apekah itu?? ia adalah sjenis kanser yg berlaku kat pancreas dimana, pancreas anda xleh nk function n akn mybbkan accumulation of fluid at the peritoneal cavity. and dis is a rare disease coz commonly it happen to OLD people, but if happen to young people, its either bcoz of alcoholic or heavy smokers. huh! paham ke?? buat3 paham je laaa ek. klo cite pnjg psl pnykit ni, bukan korg phm pun. haha!

ok. smbung.

nk dijadikan cite, banie amek kitrg around 1.30 cmtu. besela kn, janji banie mmg cmtu. haha!
then, kitrg gerak tros g ospital. ingtkanla c banie tu tau jalan g HUKM sbb die bwk kete dgn penuh kekonfidenan! pelik jugak knp die xnk lalu federal highway. tetibe time kat highway, die nk msok ke arah PJ~ apekahhh??? itu PPUM laaaa banie!! bongek gile!

aku : wey, ko nk kemane dow?
banie : nk g HUKM la kn...
aku : tp nie bukan HUKM la ngok. ni jlan nk g PPUM.
banie : hah?? yeke?? PPUM xsame ke dgn HUKM?
aku : lain laaa sengal~aku ingat ko taw jln. tu laaa aku soh lalu federal td, ko blagak. kn da slh ospital
banie : aku ingt yg nie. dh3 tepon ika, ckp kite g amek die.
aku : okeh! bongek banie. tulah.blagak lagi.
qusya : *gelak guling3 kat sit blakang*

setelah gaduh3. banie tros g ke KL, kitrg cr opis ika a.k.a tiekay [TK]
hampir stgh jam menempuh jem. akhirnye smpai. n jmpe ika. suh laa ika tnjukkn jalan ke HUKM. tp...... ni st lg mangkuk ayun yg sgj je menjadikan perjalann ke HUKM tu lmbt. die tnjuk jln ke bank dulu. then br ke HUKM. tau x nk ke bank tu dh mcm pusing KL tu 2-3 kali. siot nyerrr ika!

akhirnye, kul 3 lbh br kitrg smpai kat HUKM. tros g nek ward. jmpe abg atan. borak3 jap. then kitrg trpkse kua sbb de doc tgh nk wat check kat abg atan. *muke doc3 tu sgt blagak ok!*

then. dh dkt 2 jam kat citu, gerak nk g jumpe mummy yanti. ngee~!
xsbr nk tgk perot die. msti besa n comel! haha! i like!




dh jmpe, mummy yanti. tros gerak balek. tp.....xjd blk tros sbb g jumpe boyfie c banie ni yg kje kat condo as a mantainance. katenye, kat condo tu leh tgk KL. *cm yeye je kn tipu* huhu! tp condo tu sgt bez ok. ade tmpt snuker, ade swimming pool, ade bilik nk tgk muvi [mcm cinema dh], ade bilik karoke. best3. aku ase, klo aku duk kat condo nie, mmg xkua g mne3 dh. hahaha!















dh jumpe, dh tkp gmbr. ktrg tros gerak blk umah.

smpai umah kul 3 pg. perghhhh! penat cm babi ok! tros tido xingt dunia.


0 komen anda:

Post a Comment